[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-17 19:56

Hoi hoi!!

Wat leuk dat je hier eens komt kijken!
Al sinds ik bokt heb zit ik te twijfelen om een topic te starten waarin bokkers ons kunnen volgen, maar iedere keer toch wat twijfel hier en daar.

Nu ga ik het toch maar eens doen, ik zal hier leuke/spannende/interessante updates posten over mijn paard!

En een volgtopic zonder een stukje voorstellen klopt natuurlijk niet dus hierbij even een paspoortje:
Footworkdunitgreat, roepnaam: Grace
8 jaar
Quarter Horse
WRAN L2 niveau

Wij rijden western op dit niveau door heel Nederland in de diciplines:
- Reining
- In hand trail

Ik ben zelf vrij nieuw in de reining dus we zijn nog onwijs aan het lessen, trainen en groeien. Ook heb ik in 2016 het koeienwerk eens uit geprobeerd, Grace vind dat geweldig, dus dat wil ik in de toekomst ook meer oppakken.
Sinds kort zijn we bezig met balkjes, en hoe eng ze dat in het begin vond (want wat ligt daar in hemelsnaam op de grond) :Y) hoe leuk ze het nu vind!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geniet je mee van ons verhaal? :D


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-17 20:04

En dan gelijk maar beginnen met afgelopen weekend, daar hebben we mee gedaan met de Showtime Charity Reining wedstrijd op reiningcentrum Meertenhof in Grathem (de stal van Jurgen Pouls).

My my my, wat is dat een pracht van een plek zeg, het ligt in the middle of nowhere maar de locatie, de bakken en alles er omheen is echt om bij weg te kwijlen.

Ik had alles ingepakt, moeders zou de showblousse meenemen (een mooie nieuwe..) maar die lag nog in de auto i.p.v. de veewagen kwamen we achter toen we in Grathem stonden :Y)