Leuk dat je in dit topic komt kijken.
Ik zat vorig jaar al met een idee om een volgtopic te starten, maar ook met de gedachten wie zou ons nou willen volgen. Ik kan niet bijzondere dingen ofzo met mijn paarden.
Maar het leek me leuk om een soort dagboek voor mezelf bij te houden en zie wel of er volgers komen.
Ik zal als eerst mijn paarden voorstellen,
Sinds 12 juli 2012 heb ik mijn eerste eigen pony gekocht, namelijk Enya. Zij is een fjordenmerrie van 8 jaar (4 april 2008), wij doen eigenlijk van alles. Van dressuur tot springen, van buitenrijden tot grondwerk.
In het verleden 2013 tm 2014 fanatiek gesprongen vooral BB tussen de paarden. Ook crossen wij regelmatig.
Dit jaar wil ik haar uitbrengen in de endurance, ons eerste wedstrijd staat gepland 30 april in Ommen.
Natuurlijk wat foto's van deze allround dame

Dan heb ik sinds 26 juni 2016 Betsy erbij. Ik ken en reed Betsy al sinds 9 december 2015. Ze stond op mijn werk ( waar ik helaas gestopt ben ivm tijdgebrek), de eerste keer dat ik haar zag en reed hadden we meteen een klik en wou haar zo graag kopen
Helaas ging dat financieel niet. Ze is toen in januari verkocht, ze is toen gebleven tot 10 mei 2016. Dus heb haar nog vaak kunnen rijden.
Betsy is een tinker merrie van 4 jaar (1 mei 2012).
Ik rijd haar nu 1x per week 20 minuten. Voor de rest doe ik met haar veel grondwerk, vrijheidsdresuuur, wandelen enzo.
Met Betsy doe ik lekker rustig aan qua rijden.

Nog op mijn werk

Haar leukste hoef

Nu zal ik mijzelf kort voorstellen. Mijn naam is Joyce ben 23 jaar (16 april 1993). Ik heb zelf de opleiding paardenhouderij niveau 3 afgerond en werk 15 uur bij de AH. Mijn hobby's zijn: filmen, fotograferen, schleich en de pony's uiteraard. Ik heb een youtubekanaal Enjoyyyourhorselife waar ik vlogs maak en andere leuke video's.

interessant, dat zadel ken ik nog niet