VisibreTeam schreef:Om maar gelijk een eerste dagje te delen...
Vandaag was er een ander paard in de bak voor les... en jeetje wat was dat een knappe Ierse dame! Uiteraard liet Django zich graag van zijn beste kant zien... dansen, hals er op en vooral knipperen met zijn mooie ogen. Het enige jammere is dat zijn sierlijke danspassen snel minder werden toen hij er achter kwam dat er een gladde plek in de paddock was... lag hij daar toch bijna op zijn edele snufferd gelukkig kun je in stap ook prima de stoere man uithangen
Daarna even met hem wezen trainen aan de lange teugel, morgen hebben we show en er was gevraagd of dit aan de lange teugel kon. Zo gezegd, zo gedaan? Dus voor de 3e keer aan de lange teugel. Oefenen op al zijn matcho moves... Gooien met je benen en schudden met die billen
We zijn vast wel klaar voor morgen! Dan is het weer tijd om van het moddermonster een wit paard te maken... Altijd leuk, een schimmel 24/7 buiten hebben
VisibreTeam schreef:Enjoyx2 schreef:Ik volg ook! Wat een heerlijk paardje zeg!! En wat een geweldig leuke jas heb je aan!!
Dankje!!
Van mijn vriend mocht ik die jas destijds écht niet kopen, hij vond m VRESELIJK
Gebruikers op dit forum: BranwenGC en 7 bezoekers