Hoihoi!
Sinds een paar weken zijn wij weer thuis!!

En dat vraagt natuurlijk om een overzichtje van de afgelopen maanden.....
Het selecteren was een ramp...... Dus de meeste linkjes zijn ook wel de moeite waard om te bekijken!
Klik
In juli was het zover! Na maanden van voorbereiding zijn mijn twee haflingers en ik samen op reis gegaan naar [land]!
Super spannend, we gingen stage lopen bij een ontzettend goede Centered Riding instructeur die daarnaast heel erg veel weet over biomechanica van het paard en ruiter.
Klik
Goed aangekomen!!! Een beetje trilbenen hadden we allemaal wel. De paarden gingen met het transportbedrijf en zelf reed ik er achteraan met mijn eigen auto.

De training is begonnen! We beginnen met wat TTeam werk van Linda Tellington.
[naam] inspecteert alles al even op eigen houtje.
Klik
Daarnaast volg ik zelf de intensieve training, houding is alles!

Lol op de wei!!

En mijn hafjes naar stal brengen! Dat was wel even wennen voor ons, want thuis staan ze altijd buiten. Maar ook dit hebben ze al snel goed opgepakt.
Klik
Uitzicht...

In augustus komt Lotta uit Zweden om een instructeurs update te geven! Wat doet [naam] het goed, ik ben zo trots op onze vooruitgang!

Helaas komt er in deze dagen een heel verdrietig bericht van thuis.
Die lieve oude [***] is overleden...
Slaap zacht lieve [***]. 25 mei 1991 – 4 augustus 2016.
May the road rise to meet you
May the wind be always at your back
May the sun shine warm upon your face
May the rain fall soft upon your fields
And until we meet again, May God hold you in the palm of his hand!
Klik
In september komen mijn ouders naar Duitsland en hebben we hier een fijn familie moment, waarbij we natuurlijk ook even de bergen in trekken.

Stal overzichtje!

Zomeravonden op de wei!

Mijn prins!!!
Klik
Equikinetics cursus deel I, een serie van 4 keer waarbij we het paard zijn conditie trainen met behulp van een kwadraat volte en een timer. Dit was heel leerzaam en interessant.
Naarmate we verder kwamen in de training hoe groter de verandering zichtbaar werd. Betere spieropbouw en een groter uithoudingsvermogen met mooie gedragenheid van het eigenlijf.

Naast mijn eigen paarden werkte ik met vrijwel alle paarden die op stal stonden, dus dat is natuurlijk zo leerzaam geweest!

Lesje met Etienne, heel boeiend. We werken met behulp van eigen lichaamsgebruik en gedragenheid naar een goede zelfhouding van het paard. Door verschillende zachte oefeningen voor het paard leert hij zichzelf meer te dragen en op te richten.
Wat gedurende de tijd een mooie verandering heeft gegeven.
Klik

We deden mee aan de gymkhana!
Wat naast leerzaam, vooral ook heel erg grappig was!

Ritje met Ricardo.
Dat ga ik zo missen, heerlijke buitenritten door de heuvels en bossen met uitzicht op de bergen. Waar je gewoon niemand tegen komt....

Klik
En toen werd het alweer herfst.....

En winter....
En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan.... Wat hebben we weer veel geleerd! Ik ben zo blij dat we dit hebben kunnen doen samen. Klik
En zijn we weer thuis! Klik
Ben je geïnteresseerd in mijn volledige verhaal en avonturen, dan raad ik je aan even op mijn website te kijken. Journey around the horse.
Nu ben ik weer actief in Nederland aan het lesgeven en dat bevalt ook weer erg goed!
Sinds een paar weken zijn wij weer thuis!!

En dat vraagt natuurlijk om een overzichtje van de afgelopen maanden.....
Het selecteren was een ramp...... Dus de meeste linkjes zijn ook wel de moeite waard om te bekijken!
Klik
In juli was het zover! Na maanden van voorbereiding zijn mijn twee haflingers en ik samen op reis gegaan naar [land]!
Super spannend, we gingen stage lopen bij een ontzettend goede Centered Riding instructeur die daarnaast heel erg veel weet over biomechanica van het paard en ruiter.
Klik
Goed aangekomen!!! Een beetje trilbenen hadden we allemaal wel. De paarden gingen met het transportbedrijf en zelf reed ik er achteraan met mijn eigen auto.

De training is begonnen! We beginnen met wat TTeam werk van Linda Tellington.
[naam] inspecteert alles al even op eigen houtje.
Klik
Daarnaast volg ik zelf de intensieve training, houding is alles!

Lol op de wei!!

En mijn hafjes naar stal brengen! Dat was wel even wennen voor ons, want thuis staan ze altijd buiten. Maar ook dit hebben ze al snel goed opgepakt.
Klik
Uitzicht...

In augustus komt Lotta uit Zweden om een instructeurs update te geven! Wat doet [naam] het goed, ik ben zo trots op onze vooruitgang!

Helaas komt er in deze dagen een heel verdrietig bericht van thuis.
Die lieve oude [***] is overleden...
Slaap zacht lieve [***]. 25 mei 1991 – 4 augustus 2016.
May the road rise to meet you
May the wind be always at your back
May the sun shine warm upon your face
May the rain fall soft upon your fields
And until we meet again, May God hold you in the palm of his hand!
Klik
In september komen mijn ouders naar Duitsland en hebben we hier een fijn familie moment, waarbij we natuurlijk ook even de bergen in trekken.

Stal overzichtje!

Zomeravonden op de wei!

Mijn prins!!!
Klik
Equikinetics cursus deel I, een serie van 4 keer waarbij we het paard zijn conditie trainen met behulp van een kwadraat volte en een timer. Dit was heel leerzaam en interessant.
Naarmate we verder kwamen in de training hoe groter de verandering zichtbaar werd. Betere spieropbouw en een groter uithoudingsvermogen met mooie gedragenheid van het eigenlijf.

Naast mijn eigen paarden werkte ik met vrijwel alle paarden die op stal stonden, dus dat is natuurlijk zo leerzaam geweest!

Lesje met Etienne, heel boeiend. We werken met behulp van eigen lichaamsgebruik en gedragenheid naar een goede zelfhouding van het paard. Door verschillende zachte oefeningen voor het paard leert hij zichzelf meer te dragen en op te richten.
Wat gedurende de tijd een mooie verandering heeft gegeven.
Klik

We deden mee aan de gymkhana!
Wat naast leerzaam, vooral ook heel erg grappig was!

Ritje met Ricardo.
Dat ga ik zo missen, heerlijke buitenritten door de heuvels en bossen met uitzicht op de bergen. Waar je gewoon niemand tegen komt....

Klik
En toen werd het alweer herfst.....

En winter....
En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan.... Wat hebben we weer veel geleerd! Ik ben zo blij dat we dit hebben kunnen doen samen. Klik
En zijn we weer thuis! Klik
Ben je geïnteresseerd in mijn volledige verhaal en avonturen, dan raad ik je aan even op mijn website te kijken. Journey around the horse.
Nu ben ik weer actief in Nederland aan het lesgeven en dat bevalt ook weer erg goed!
Ziet eruit als een leuke tijd!