Gister alle super mooie foto's ontvangen. Het is al weer een hele tijd geleden dat ik weer een Topic heb geplaatst.. Er is in 2016 zo enorm veel veranderd! echt het jaar van Ups en Downs! Maar ook het jaar van Veel Unieke ervaringen!!!

Plaats stage : Camping Les Tourterelles
Frankrijk, Dordogne, Tourtoirac
Zullen we maar verder met de fotoreportage?
Nou dit ben ik.. Een dood normaal gelukkig paardenmeisje met op dit moment unieke ervaringen!

Angie's Ranch is dé camping waar ik al kom vanaf mijn 4e!! ik ben in de tussentijd 3 zomers helaas niet meer geweest maar dat heb ik ingehaald!!

Zullen we dan maar opzadelen? Dan neem ik jullie mee de Dordogne in samen met Angelique, Sabine en de andere stalmeiden!!

Ik controleer even of het harnachement op orde is... Top we kunnen!

Wij Wensen jullie een Fijneee Rit We gaan naar : Diepe Rivier, Jungle, Het fonteintje, de varen-route, Appelroute, Cowboy Billie en Tourtoirac!!!

We gaan verder klaar voor een gallopje? Ja, Oké dan met z'n Alle YIHAAAAAAHHH

Nu neem ik je mee naar het fonteintje, Een heilige bron waar we heen gaan tijdens deze 2 uur rit. We zetten de paarden aan hun halster vast aan een boom en gaan wat drinken. Het water is zo zuiver dat dit kan!!!

Klaar om weer verder te gaan waar gaan we nu heen? ik heb nog zoveel om te laten zien!! We zijn nu aangekomen bij Tourtoirac !! okee water aanval die tak is groot genoeg wacht maar jullie houden het niet droog met deze rit!!

Okee opstappen!! We gaan naar de Diepe rivier dan hebben we die ook gehad! We moeten nog een klein stukje rijden.

We zijn er! Helaas is het voor Marieke d'r laatste rit. Je gaat de rivier in!!

Oké genoeg water gezien voor vandaag... Zullen we maar terug rijden?

Paarden lekker afzadelen ze hebben het SUPER gedaan!! Trots op ze

Nu lekker Douchen ik denk dat Neptunes daar altijd wel het meest van geniet!!

En lekker naar de wei brengen!! Wat een leven, Wat genieten en zo veel lol

Helaas we zijn al weer aangekomen bij de aller laatste foto!!
Ik heb uit 120 foto's moeten kiezen en hoop dat ik jullie een goed beeld heb kunnen geven!! Ik ga weer verder want ook 2017 staat open voor nieuwe ervaringen !!

Ik hoop dat jullie hebben genoten! Zie ik jullie in Frankrijk?
Een positief berichtje zou leuk zijn!!

PS. ik heb hier de link voor het hele album

https://myalbum.com/album/WM4OJv31jVSO