Ruiterweek Terschelling

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Tirzaaaaaa

Ruiterweek Terschelling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 18:53

Hey!

Ik ben Tirza en ik ben 18 jaar oud. Ik kom al heel wat jaren op Terschelling voor ponykampen alleen ben ik helaas nu te oud voor het kamp waar ik altijd heen ging. Toch wil ik heel graag daar blijven rijden dus heb ik een leuk idee bedacht.

Bij huifkarbedrijf Terpstra op Terschelling verhuren ze appartementen (6 pers.). Het lijkt me heel leuk om met een groep van 6 meiden tussen de 16 en 30 jaar een week het appartement te huren en daar te gaan rijden. De planning zoals ik die nu voor me heb is: 2 uurs rit, 3 uurs rit, dagrit, avondrit en een avondtocht met de huifkar. De rest van de tijd kunnen we de dorpjes in, andere activiteiten plannen en naar het strand. Misschien zijn er ook wel leuke dingen te regelen dat we 's ochtends kunnen helpen met de paarden uit het land te halen, springlesje, zwemmen met de paarden enzovoort. Even snel gerekend zonder extra's erbij ben je rond je 325 euro kwijt per persoon voor een week lang in het appartement en de ritten.

Het is wel van groot belang dat je genoeg rijervaring hebt. De ritten zijn door de duinen, het bos en het strand. Op het strand gaat het erg hard dus heb je wel de lef en ervaring nodig om dat te durven. Ik hoop een leuke groep bij elkaar te krijgen en misschien kunnen we er dan wel een jaarlijkse traditie van maken.

Lijkt het je leuk om mee te gaan of om meer informatie te krijgen reageer gerust of stuur me een berichtje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding