Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michellette schreef:Jaa ik snap het, daarom vond ik het zo dom van mijzelf dat ik het vergeten wasStel dat je het niet vergeten was, maar het een reden had dat jij ze niet gevuld had, (omdat het paard bv geen hooi mocht vd dierenarts,) zou je het dan fijn gevonden hebben als ze hem wel hooi hadden gegeven? Voor beide partijen geldt: met elkaar in gesprek gaan. Dus niet hier gaan vragen, maar daar gaan overleggen. Wat overigens ook voor de stalling geldt.
JolijnAila12 schreef:Zo gaat dat bij ons op stal ook, als je zelf geen hooi in je paard zijn stal legt gaat niemand dat voeren tenzij je dat dan vraagt
Maar ik ben het ook wel eens vergeten hoor, dat is dom maar dat gebeurt iedereen wel eens
Azmay schreef:JolijnAila12 schreef:Zo gaat dat bij ons op stal ook, als je zelf geen hooi in je paard zijn stal legt gaat niemand dat voeren tenzij je dat dan vraagt
Maar ik ben het ook wel eens vergeten hoor, dat is dom maar dat gebeurt iedereen wel eens
Ik zou toch in het donker door de vrieskou gaan voeren. Mijn paard komt echt niet 12 uur zonder ruwvoer te staan
Friesfanaat schreef:Jongens jongens..
TS heeft al meerdere malen aangegeven dat het erg dom van haar was dat ze het vergeten is.. Laten we aannemen dat het eenmalig gebeurt is en ze geleerd heeft van dit foutje
Ontopic: TS, volgende keer als je het toch nog een keer vergeet is een belletje naar de stal of iemand anders die daar zijn paard heeft staan of ze je pony toch nog even wat hooi kunnen geven, overleggen en communiceren is de kortste weg immers! Succes!
Tigra_ schreef:Friesfanaat schreef:Jongens jongens..
TS heeft al meerdere malen aangegeven dat het erg dom van haar was dat ze het vergeten is.. Laten we aannemen dat het eenmalig gebeurt is en ze geleerd heeft van dit foutje
Ontopic: TS, volgende keer als je het toch nog een keer vergeet is een belletje naar de stal of iemand anders die daar zijn paard heeft staan of ze je pony toch nog even wat hooi kunnen geven, overleggen en communiceren is de kortste weg immers! Succes!
Ik snap je reactie niet zo goed. Ze vraagt toch heel duidelijk wat onze mening er over is??
Dus dan is dit toch vrij normaal dat het daar over gaat.
Zie trouwens dat je het pas wist toen je er aan herinnerd werd. Even dubbelchecken volgende keer voor je weg gaat.
HiFive5 schreef:Sorry maar dit vergeet je toch niet?![]()
Het ergste wat ik ooit vergeten heb bij de paarden is om de beenbeschermers er na het rijden af te halen.
Wat gebeurt is, is gebeurt maar waarom had je dan niet even gebeld toen het je was binnengedrongen? Of even teruggegaan.
Nu, doordat dit gebeurt is zal je het wellicht nooit meer vergeten