Lang geleden dat ik hier wat op heb gepost zeg! Vorig jaar was ik heel erg actief met 'winterstalling' en 'merelin'. Intussen heb ik al op heel wat nieuwe paardjes gereden en ontdekte ik dat ik Merelin toch niet helemaal zo leuk meer vond, naarmate ze terug kwam van winterstalling. Ze was erg veranderd: ze was heel erg langzaam geworden en er zat gewoon geen 'pit' meer in
maar verder wel nog een heeel erg leuk beest en ook zeker leuk op het strand zeg! Dan kan ze nog wel is hard gaan Oke, na dit hierboven te hebben geschreven wilde ik graag Penny voorstellen; het paardje wat sinds iets meer dan een half jaar nieuw in mijn leven is gekomen. Ik heb hier wel een jaar op moeten wachten voordat ik er op mocht rijden omdat het een heel erg snel en sterk paard is. Tenminste nu ben ik haar gewend (en andere snelle paarden) dus valt het me niet zo op hier wat foto's van ponykamp en dergelijke !

Dit was mijn aller eerste strandrit op Penny! Het was heel leuk! Ze ging echt hard en was heel erg fijn (oepsie heb ontiegelijk veel foto's van Penny hopelijk word dit bericht niet te lang en zal onder de meeste foto's geen berichtje plaatsen)

Opgezadeld voor ze strandrit (dit was de 2de strandrit die ik in de herfstvakantie deed)

Ja jullie zien het goed een stangbit (dit heeft de manege gedaan hoor wss omdat ze te sterk is maar ik vond van haar fijner lopen op jaar normale bit gewoon met van die losse ringen gebroken bitje)

Cutie met dat halster !

Voor de eerste keer rijden op Penny!

Een van mijn lievelingsfoto's !! Goh wat vind ik deze mooi, jammer dat mijn hakken niet mooi zijn uit gedrukt maar ja. En te ver in de beugels

Zweefmoment!!

Afzadelen na de les waar we voor de eerste x samen gingen wijken ging super!

Actie foto! (Ja k weet t ik trek in haar mond, doe ik bijna nooit hoor maar dit was een overgang van galop naar draf en ze is niet de makkelijkste ) ik ben ook van het bitloos rijden wat ik vaak doe

Zonder zadel les op ponykamp

Draf foto

Galop foto ook al zo'n leuke!

Terug naar ponyhof!

Draf foto, en hier ging ze haar lipje weer naar boven 'trekken' ik denk dat het komt door de sperriem (heb hem niet te strak gedaan hoor ben allemaal niet van dat sperriem enz maar ja )

Na de strandrit

Oke nu maar stoppen met de foto's hihi!
En who guess?! Penny is nu op winterstalling (al een paar maandjes) en ik ga er aankomende zondag heen! Natuurlijk worden er een paar foto's gemaakt ! We gaan naar het strand! Gelukkigste mens op aarde, moet ik dan wat plaatsen hierop? Dan word het niet zo'n lang bericht hoor

Enne oja! Jullie kunnen mij volgen met penny op @mpi.mares dit gaat over 3 paarden (Merelin penny isa) maar penny is toch wel de leukste hoor maar vind het leuker om het over hun alle 3 te doen voor meer vragen wrm ik het alsnog over Merelin doe > pb
ook nu ze alle 3 op winterstalling zijn post ik foto's en filmpjes, die heb ik genoeg! Bedankt voor het lezen en laat zeker een reactie of vraag achter! (Ik heb jullie bespaard ik heb nog wel duizenden foto's)
Dat blauw staat erg goed.