Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
flappie28 schreef:Hoe weet je dit zo precies als ik vragen mag, want lijkt me niet dat je 24 uur zicht hebt op een andermans pony?
Eileen_ schreef:ehhh.. is hij dun?
Zo verschrikkelijk klinkt het nou ook weer niet naar mijn idee, maar lastig in te schatten zo over het internet natuurlijk.
Ik had vroeger ook een verzorgpony die alleen stond, zonder gras. Dit omdat hij ontzettend gevoelig was voor hoefbevangenheid en met een klein beetje gras zou hij al hoefbevangen kunnen worden. Veel geklaag van omstanders (incl ik en m'n moeder voordat m'n ma naar de boer toestapte en ik hem dus als verzorgpony kreeg). Het is niet altijd zoals het lijkt...
dushishoeve schreef:Je kunt toch gewoon even bellen en vragen hoe en wat? Ze nemen dat beestje heus niet in beslag gelijk. Wellicht kan er een gesprek komen met de eigenaar en moet hij bijvoorbeeld beschutting etc regelen. Liever een keer teveel als te weinig bellen hoor. Er is nog teveel en genoeg dierenleed in Nederland.