Ik heb alle fora bekeken, en had alsnog geen idee waar ik dit topic moet plaatsen. Dus dan maar hier.
Voor een foto-idee ben ik op zoek naar helder zwemwater, waar ook paarden in mogen. Ik wil namelijk graag een foto onder water maken, en dan moet je nog wel goed kunnen zien. Heeft iemand een idee of dit überhaupt bestaat in Nederland? Ik ken het Blauwe Meer, maar daar mogen geloof ik geen paarden in komen. Als ik zocht op 'paardenzwembad' vond ik vooral smalle stroken water, waar geen fotograaf naast het paard past. Ook is dit vaak binnen, dus dan heb je al bijna geen licht.
Iemand een idee of er ergens in Nederland (of België, dan moet ik een stukje reizen) een meertje of iets dergelijks is waar het veilig is om met een paard te zwemmen, en het water redelijk helder is? Ik begrijp dat het paard zelf ook nog wel wat zand omhoog kan schoppen, en dat het dan iets minder helder is.
Dus.. iemand een idee?
Celiien
Geplaatst: 05-01-17 10:15
natuurlijk,helder zwemwater in Nederland ga je denk ik niet vinden..
In Meer/Meerle? (BE) is er een strook water waar je de paarden kan laten zwemmen onder begeleiding. Dit is wél outdoor. Geen idee of je er iets mee kan, maar misschien kan je die mensen wel eens een belletje geven en je idee uitleggen?