Wat zien jullie graag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

quintenvo

Wat zien jullie graag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 19:11

Hallo allemaal,
Ik ben van plan om iets te gaan ontwerpen, ik weet alleen nog niet precies wat. Waar is interesse in in de paardenwereld?
Wat ik tot nu toe bedacht heb is:
- Naamplaatje om aan je spullen te hangen, zodat iedereen weet dat het van jou is en je het minder makkelijk kwijt raakt (denk aan hoevenkrabber, halster, halstertouwen, enz..
- zelfgemaakte naar wens gemaakte dekjes, dekens.
- Stalbordjes met naam erin gegraveerd
- Paardjes van vilt
Zou hier interesse in zijn en wat zou ik hier voor kunnen vragen?
Ander ideeën zijn zeer welkom! :)

Doedatje

Re: Wat zien jullie graag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:18

Misschien stickers in plaats van naamplaatjes die je ergens aan hangt. Of iets handigst voor in je kast. Stickers met bijv. Een plaatje van je paard of de naam vind ik in ieder geval heel leuk :) . Of van die zilveren plaatjes die je wel eens aan een leren/touw halster ziet.

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 19:20

Doedatje schreef:
Misschien stickers in plaats van naamplaatjes die je ergens aan hangt. Of iets handigst voor in je kast. Stickers met bijv. Een plaatje van je paard of de naam vind ik in ieder geval heel leuk :) . Of van die zilveren plaatjes die je wel eens aan een leren/touw halster ziet.

En wat voor stickers zou je graag zien? Grote, kleine? Met naam of foto van eigen paard? :)

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:33

quintenvo schreef:
Doedatje schreef:

En wat voor stickers zou je graag zien? Grote, kleine? Met naam of foto van eigen paard? :)

-Bijv. Kleine stickers die je op een borstel kan plakken ,dat is handig maar dan is het ook weer snel zo dat mensen het zelf ook kunnen maken en gewoon naar de action gaan om daar stickers en een fineliner te halen.
-dus dan denk ik eerder aan A5 stickers of kleiner met je eigen paard en eventueel en naam, dat is moeilijker zelf te maken.
Ik heb werkelijk geen idee wie een sticker wil van zijn paard maar het lijkt me wel leuk om eentje te hebben voor op mijn poetskist of op een trailet ofzo.
-Dekjes met eigen print oftekst is ook heel leuk maar er zijn al wel wat bekendere sites die dat hebben dus dan heb je minder kans dat je erwat aan verdiend. Maar als je het vooral voor de leuk doet kan je natuurlijk alles wel maken!

Nina_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 22:03

Een ideetje voor als je het naamplaatje gaat doen om je spullen aan te hangen. Ik zou er voor zorgen dat je het bord niet moet vast schroeven. Als je gebruik gemaakt bijv. een touwtje als lus of een haak kan je het makkelijk verplaatsen. Zo kan je makkelijk je spullen ergens mooi ophangen, wij hebben op de manege kastjes en dan kan je het meenemen naar de stal.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 06:48

Naamplaatjes zijn altijd leuk :) ook als je zelf creatief bent is iets van een ander krijgen heel leuk ;)

Ik zou het in alle maten doen, laag prijsje (niet meer dan 10 euro exclusief verzendkosten) met grote naamplaatjes. Misschien ook een foto/tekening/schilderij van het paard op het bordje en het is al superleuk :)

Lage prijzen en veel (gratis) adverteren werkt prima (uit ervaring)

Polle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:22

De naamplaatjes voor aan je spullen zijn idd wel handig, daar zal je veel met te doen krijgen alleen gaan deze dan wel goedkoop moeten zijn bv rond de 2 EUR,- want als je deze voor 5 EUR,- gaat verkopen dan gaat het niet zo'n succes worden. Want beeld je in wie gaat nou voor een naamplaatje op een hoevekrabber 5 EUR,- betalen ...

Dus ik denk dan bij mijzelf: Je gaat er nooit echt iets mee verdienen, je moet ook denken aan het materiaal dat je er voor nodig zal hebben en ook je tijd...

Hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel?

TIP: ik zou dan eerder naamstickers voor een leuk prijsje laten ontwerpen