Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noompje901 schreef:Wij willen er zelf er ook niet meer dan 2x per week er mee bezigHet blijkt wel weer dat hun er dus totaal geen verstand van hebben als ze de drie keer per week het maximum echt letterlijk opnemen...
Zij denken dan ook dat zij een manege pony is binnen een jaar tijd...
Neon schreef:noompje901 schreef:Wij willen er zelf er ook niet meer dan 2x per week er mee bezigHet blijkt wel weer dat hun er dus totaal geen verstand van hebben als ze de drie keer per week het maximum echt letterlijk opnemen...
Zij denken dan ook dat zij een manege pony is binnen een jaar tijd...
Als dat laatste de mentaliteit is van de stal dan zou ik mijn goede naam er niet aan bevuilen en ze veel succes wensen...
DatBenIkNou schreef:dynara maar jullie werken professioneel? Verzekering en aansprakelijkheid zijn zaken die bij een prof als het goed is, goed geregeld zijn en zitten bij de prijs in. Ik zou hier als eigenaar nooit aan beginnen voor dat geld.
Change3x schreef:Dat je Z hebt gereden betekend niet dat je meteen (super) ervaren bent.
€10 euro per keer max.
JosjeDZ schreef:Ik betaal 25 euro per keer voor een professional aan huis.
MariekeB schreef:JosjeDZ schreef:Ik betaal 25 euro per keer voor een professional aan huis.
Een prof ? Maar 25 euro voor ruim een uur werk + nog een half uur reistijd ( ga ik even van uit dat degene dichtbij woont ).
Daar gaat nog 60% belasting ed vanaf ( verzekeringen , kleding kosten, factuur etc etc)
dan verdient deze persoon dus minder dan 10 Euro per uur ...
Een prof , lijkt me echt heel onwaarschijnlijk
Lienek schreef:MariekeB schreef:
Een prof ? Maar 25 euro voor ruim een uur werk + nog een half uur reistijd ( ga ik even van uit dat degene dichtbij woont ).
Daar gaat nog 60% belasting ed vanaf ( verzekeringen , kleding kosten, factuur etc etc)
dan verdient deze persoon dus minder dan 10 Euro per uur ...
Een prof , lijkt me echt heel onwaarschijnlijk
Die van mij woont 10 min verder van mijn paard. Die doet mijn paard wanneer ze haar wedstrijdpaarden of van de stallen waar ze beleerd heeft gedaan of tussendoor. Zij is overigens maar een halfuurtje bezig dus is ook zo weer weg. Ze komt wanneer zij kan en dat is echt ideaal.
Ben wel benieuwd wat die andere dan vraagt die ze daar ook op het oog hadden?
bulck schreef:Ik heb jarenlang paarden zadelmak gemaakt en aangereden. En 25EUR kreeg ik als jong kereltje al.
Uiteindelijk riskeer je best veel en goed zadelmak maken en aanrijden is een belangrijke stap en vaak tekenend voor het de rest van het paardenleven. Wedstrijdniveau zegt vaak weinig over het al dan niet vakkundig zijn op dat gebied.
Voor 3 keer per week zou ik 60-80 euro toch correct vinden. En anders zoeken ze maar iemand anders moet je denken. Geen hand maar een land vol paarden! Succes