ponykamp 20 jarige met speciale wens gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flowerin

ponykamp 20 jarige met speciale wens gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 16:13

Beste mensen,

Misschien is de titel wat moeilijk verwoord, maar ik ben opzoek naar een ponykamp.
Ik ben al vele jaren op ponykamp geweest, maar voor een twintig jarige is dit lastig te vinden.
Nu zit het ook nog eens zo dat ik autistisch ben en overprikeld kan raken. Hierdoor ben ik opzoek naar een kamp die mij structuur kan bieden, bvb smorgens met mij doorspreken wat we die dag gaan doen.
Verder ben ik niet opzoek naar een trainingsweek, maar lekker buitenrijden, springen, crossen en dat soort dingen.
Ik zou graag een volle week weg zijn, kampen van vijf dagen vallen af omdat ik eerst moet wennen voordat ik mijn kamp pas echt beleef.
Prijs zo rond de 400 euro, voor een goed kamp eventueel meer mogelijk.
Wie zou mij hierbij kunnen helpen?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 16:25

El rancho de verano in Drenthe
Is van zondag tm vrijdag.
Geen grote groepen en verder precies wat je beschrijft.

dmuts

Re: ponykamp 20 jarige met speciale wens gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 18:57

Je zou eens kunnen kijken naar de TREC bij stal 't Reelaer. Programma is al voorgestructureerd en smorgens doornemen is geen probleem.

Met de trec rijdt je de eerste dagen op stal een aantal trainingen (politie, buitenrijtraining, cross, buitenrit) en daarna ga je 3 dagen op trektocht. Weet niet of de verandering van plek een probleem voor je is? Anders is het een grote aanrader.

De site is; www.reelaer.nl (ligt er momenteel uit) en je kan ze ook vinden op facebook. Meer vragen mogen via pb!

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 00:07

zoals ik je al eerder heb getipt kijk eens bij: www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes
toevallig organiseren wij 20 januari een weekend ruiterkamp! Er gaan allemaal meiden mee van jouw leeftijd en je zou er goed bijpassen. En voor jou al een goede manier om te wennen :) Pb maar als je interesse hebt!

YoRien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 00:21

Ken je stichting elisabeth ruiterkampen? Ik ga al jaren mee als vrijwilliger en heb het altijd onwijs naar mijn zin.
Op deze kampen wordt je ingedeeld in een rijgroep op niveau. Alle dagen zijn gestructureerd en van te voren is duidelijk wat we de hele week gaan doen. Als je behoefte hebt om dit smorgens nog even door te spreken is dat geen probleem. En er staan altijd genoeg mensen klaar om te helpen als het nodig is. Verder hebben we vooral een heleboel plezier met elkaar. :-)

SparkYY_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:52

PMO in Drachten misschien?