Aangezien veel mensen het doen, leek het mij leuk om ook eens een overzicht te maken van mijn fotografie dit jaar.
Dit jaar ben ik pas echt begonnen met het 'veel' fotograferen en ik heb dit jaar erg veel geleerd.
Januari:
In deze maand heb ik geen foto's gemaakt
Februari:
Mijn verzorgpony op de foto gezet, wat was ik toen blij met deze foto's

Maart:
Mijn dikke teddybeer op de foto gezet, wat vond ze de paardengeluidjes interessant

April:
In deze maand een dagje naar het strand geweest, waar ik ook weer veel geoefend heb met composities en licht. Ook ben ik naar de tulpenvelden geweest, schaapjes op de foto gezet en heb ik ook even mijn verzorgpony op de foto gezet.

Mei:
Het weer werd steeds mooier en de bloemetjes in het weiland groeide hard
Naar animal event geweest en een dagje Freiburg met vrienden gehad. Deze maand zoveel foto's gemaakt, dat het moeilijk kiezen is. 

Juni:
Mijn zusje had nieuwe konijntjes gekregen, die ik natuurlijk op de foto moest zetten
En naar de dierentuin geweest

Juli:
Deze maand heb ik vooral heel veel foto's gemaakt van de natuur, met de nadruk op veel
m/3sT17Z.jpg
m/FYNb9r.jpg
m/qj7S4K.jpg
m/lT3Gwg.jpg
Augustus:
Nog even in de tuin geoefend en toen op vakantie gegaan, waar ik ook weer heel veel foto's heb gemaakt
Voor het eerst een heleboel gieren gezien (meer dan 40), dat was zo gaaf en ze zijn zo groot! Helaas konden we op de weg niet stoppen dus moest ik rijd de foto's maken, dat was nog niet zo makkelijk met zulke grote dieren
m/sKpy0i.jpg
m/qMKLEi.jpg
m/MILYL2.jpg
m/f8ZrPc.jpg
m/Ok2icS.jpg
September:
Twee kittens gekregen, deze moesten dus sowieso op de foto gezet worden
Ook ben ik voor het eerst naar Horse Event geweest, wat superleuk was!
m/cfCfqq.jpg
m/T5wLIG.jpg
m/a1oLFZ.jpg
m/RybaY3.jpg
m/qfpc0k.jpg
Oktober:
Voor het eerst meegedaan aan een fotomeeting waar ik ontzettend veel van geleerd heb. Ik ben zelf niet super tevreden met alle foto's, maar er zitten een paar leuke tussen en ik heb er veel van geleerd, en dat is het belangrijkste
Ook ben i naar Robin Renier geweest om Yanto op de foto zetten, dit was een super gezellige daar waar ik ook heel van geleerd heb
Ook ben ik aan het experimenteren gegaan met photoshop. En ook ben ik naar de AWD geweest, waar ik voor het eerst vossen heb gezien
m/UfeUnl.jpg
m/bXE5P6.jpg
m/lN3lKK.jpg
m/if1wBY.jpg
m/qxHlAL.jpg
m/5OjcIg.jpg
m/Z61LYB.jpg
November:
Mijn eigen verzorgpony's weer op de foto gezet. En lightroom gekregen
Deze maand stond fotografie op een laag pitje wegens een operatie. m/YO6GsI.jpg
m/MBQ8hQ.jpg
m/vN2jkO.jpg
December:
Ook hier stond fotografie nog op een laag pitje wegens een langzaam herstel van de operatie. Toch heb ik wel een aantal leuke plaatjes kunnen schieten
m/Gs5qaf.jpg
m/LA3SOy.jpg
En natuurlijk mijn kerstkaart gemaakt

m/zMQenE.jpg
Ik hoop volgend jaar nog veel meer te leren en nog een hoop leuke diertjes en/of mensen op te foto te gaan zetten. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!
Voor meer foto's kan je kijken op mijn facebook: quinten fotografie en/of op mijn instagram @quinten_fotografie.
Fijne jaarwisseling en bedankt voor het lezen!