Een laatste terugblik op 2016 ..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Een laatste terugblik op 2016 ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-16 23:27

Wat een turbulente jaar ... alsof we non-stop in een achtbaan zaten.

Na mijn eerste veulen vorige jaar verwelkomd te hebben was mijn tweede veulen onderweg. Dundee was inmiddels van Sal af en kon z'n veulen pubertijd slijten met Sterre tot onze nieuwe spruit geboren was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De dracht verliep voorspoedig en we verwachten de kleine eind Juli... toch werden we verrast toen ons kleine meisje 16 Juni geboren werd ... 16-6-16 was dus een absolute hoogtepunt...

Afbeelding

Wat was ze mooi en een champagne het kon niet stuk...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar door de komst van Sydney kwam ook de moeilijke beslissing om voor Dundee een nieuwe huis te zoeken. Ik wilde graag een merrie en die had ik nu... maar tot het allerlaatste moment heb ik het uitgesteld want wat viel dit zwaar... mijn kleine man waar ik mijn hart en ziel in gestort had vanaf dat hij zijn eerste adem nam...
Maar begin november hebben we hem samen met Sterre naar zijn nieuwe huis gebracht waar ik hoop dat hij voor altijd mag blijven...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dierenartsen hebben we ook teveel gezien dit jaar. Sydney kreeg een tak in haar oog Dundee een flinke zweer en dan mijn lieve Joy moest met spoed geopereerd worden na een ongeluk...

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/oywjvf.jpg

Dit jaar heeft me ook sterker gemaakt ... ik heb een hoop geleerd oa dat ik op mezelf moet vertrouwen... Me minder druk moet maken om wat niet anders is en de mensen achter me moet laten die me kwetsen en neerhalen ... ik heb leren vergeven en hoofdstukken afgesloten... vanaf nu gaan we vooruit op naar een nieuwe jaar vol nieuwe avonturen!!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-01-17 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link gezet, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan

xxwienekexx

Re: Een laatste terugblik op 2016 ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 13:48

Knap dat je zo beschrijft wat je sterker heeft gemaakt, en ondanks de mindere momenten wat heb je een gigantisch knap veulenkind zeg :D Om jaloers op te worden, is het een quarter? & zo ja, wat is de vader? :D

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-16 17:06

xxwienekexx schreef:
Knap dat je zo beschrijft wat je sterker heeft gemaakt, en ondanks de mindere momenten wat heb je een gigantisch knap veulenkind zeg :D Om jaloers op te worden, is het een quarter? & zo ja, wat is de vader? :D

Dankjewel ja tis een quartertje nou ja tje kan ik er wel af laten Vader is Sw champagne fantasy tis ook echt een kopie van pappa

Afbeelding

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 20:48

Ja inderdaad! Volgens mij heb ik papa ook wel eens op facebook voorbij zien komen :D

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:22

Wat een knap veulentje! <3 en jammer van al die operaties en dat je Dundee moest verkopen.. of ja 'moest' .. :D

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 12:33

Lieverd wat een mooi overzicht van een heel bewogen jaar! Jullie zijn toppertjes ! <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 13:55

Kimvicious schreef:
Lieverd wat een mooi overzicht van een heel bewogen jaar! Jullie zijn toppertjes ! <3

Thanks Had het niet zonder jou gered!! op naar een jaar vol nieuwe avonturen met onze bende!!