Amora Jane
Alweer 4.5 jaar in het bezit van deze eigenwijze dame, de tijd vliegt! Ik denk dat foto's in dit geval meer zeggen dan woorden.. Begin dit jaar kampte wij, nou ja Amora, met erg ondergewicht wat je op de eerste foto duidelijk kunt zien. Door het jaar heen zie je haar steeds meer veranderen -> positief gelukkig!! Hieronder mijn overzicht van een paard dat zich steeds fitter voelt....
Januari

Februari
Het eigenwijze waar ik het net over had..

Maart
Ze begint al wat ronder te worden, maar nog steeds niet helemaal...

April

Mei
Volop genieten van de zon met een grote zonnebril

Juni
Genieten in Dwingeloo

Juli
Nog steeds niet op gewicht, maar al wel een lekker grasbuikje

Augustus
Ik begon meer te rijden en ander voer te geven, dit resulteerde in een ronde Amora

September

Oktober

November
Het rijden gaat steeds beter!

December
Een super recente foto, een foto met echte billen en opkomende spieren...

Ik ben van mening dat je met eindeloos veel liefde, aandacht, training en vooral knuffels je paard op z'n beste kan laten presteren...

Thanks Amora, voor dit jaar..
Alweer 4.5 jaar in het bezit van deze eigenwijze dame, de tijd vliegt! Ik denk dat foto's in dit geval meer zeggen dan woorden.. Begin dit jaar kampte wij, nou ja Amora, met erg ondergewicht wat je op de eerste foto duidelijk kunt zien. Door het jaar heen zie je haar steeds meer veranderen -> positief gelukkig!! Hieronder mijn overzicht van een paard dat zich steeds fitter voelt....
Januari

Februari
Het eigenwijze waar ik het net over had..

Maart
Ze begint al wat ronder te worden, maar nog steeds niet helemaal...

April

Mei
Volop genieten van de zon met een grote zonnebril

Juni
Genieten in Dwingeloo

Juli
Nog steeds niet op gewicht, maar al wel een lekker grasbuikje

Augustus
Ik begon meer te rijden en ander voer te geven, dit resulteerde in een ronde Amora

September

Oktober

November
Het rijden gaat steeds beter!

December
Een super recente foto, een foto met echte billen en opkomende spieren...

Ik ben van mening dat je met eindeloos veel liefde, aandacht, training en vooral knuffels je paard op z'n beste kan laten presteren...

Thanks Amora, voor dit jaar..