Met in het begin van dit jaar twee verhuizingen voor Gucci, dicht achter elkaar. Maar wij begonnen met een wedstrijd in Nistelrode. Waarvoor ik een grapje maakte dat als ik een zero score had wij een ere rondje zouden doen zonder hoofdstel. Nu mogen jullie een keer raden wat er gebeurde?
1. Dus daar gingen we

Daarna stond meneer tijdelijk op een trainingsstal om het voor mij iets makkelijker te maken wat vaker te trainen. Dat begon al heel snel zijn vruchten af te werpen. Hij zag er super uit en liep steeds beter.
2.

Maar het was niet helemaal hoe wij zijn. Niet genoeg gekkigheid zoals wij dat graag doen. Dus op naar een heerlijke pension stal, waar Gucci lekker buiten stond met nieuwe vriendjes en ik het gezellig had met vriendinnen.
3. Hij had het er erg goed !

4. In april was Gucci jarig. Vijf jaar oud alweer !

5. Ook was er weer ruimte om onze band nog sterker te maken. En lief vriendinnetje van White Sun Fotografie heeft dit super vast kunnen leggen !

Er kwam ook nog een nieuwe discipline in beeld. Naast reining, koeienwerk, buitenrijden en allround gekdoen kwam er nu ook springen bij ! Dat ging al snel steeds beter en oh dan worden we fanatiek hoor !
6. We zijn allebei verbaasd hoe hoog we al komen!

7. Toen werd het tijd om nog een stapje verder te gaan en de discipline "extreme cowboy race" aan ons arsenaal toe te voegen. En tsjah, dat is op ons lijf geschreven natuurlijk!

8. En dan gaan we ook maar internationaal in Belgie op wedstrijd in de Extreme Cowboy Race!

Dit najaar zit mijn lijf flink tegen maar wij maken er zoals altijd het beste van ! Met grondwerk, knuffelen en af en toe een buitenritje komen wij de winter wel weer door. Vooral blijven genieten van elkaar en hopen dat 2017 net zo leuk word !
9. Arabierenkruising? Waar?

10. Mijn beste vriend !

Iedereen een hele leuke jaarwisseling en top 2017!
(Wel of geen cap op is geheel mijn eigen verantwoordelijkheid gelieve niet over te beginnen)