Het feit dat je op een levend dier zit...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Het feit dat je op een levend dier zit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-16 17:08

Achja, paardrijden... bij het stilstaan toch even rondkijken. Bewegende oortjes, check! Het ademen, check. Het zwiepen van de staart achter, check. Rondkijken en nooit stoppende oortjes, check. Warm lijf om je heen en langs je benen, check.

Mooi hè dat paardrijden? <3

Denk jij daar soms ook aan?

Oja, en soms hinniken onderweg naar soortgenoten. Je weet maar nooit of je antwoord terugkrijgt! Ja, ik kan soms wat romantisch uit de hoek komen qua peerdhobbelen...

Jeika

Re: Het feit dat je op een levend dier zit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:10

Tuurlijk denk ik daar aan :)

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:16

De laatste tijd heel erg vaak ja. Het feit dat je gewoon op een levend wezen zit van zo'n 500/700 kg die gewoon kan besluiten er vandoot te gaan, maar het toch niet doet... Wat een machtig idee toch? Zo een groot wezen wat er voor kiest om braaf te doen wat er van hem wordt gevraagt terwijl hij ook zijn eigen plannen kan trekken _/-\o_

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:21

Mooi he?! Alles aan een paard is fascinerend en mooi!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:24

Dat er hardwerkende paarden op maneges zijn die alls maar op hun gemakkie doen en daar soms ook nog plezier in hebben.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-16 17:24

liss schreef:
Mooi he?! Alles aan een paard is fascinerend en mooi!

Alleen niet datgene wat er door de achterdeur eruit gaat soms... achja... :') Wat erin gaat... moet er vroeg of laat ook weer eruit komen...

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:14

Maar goed ook dat het er uit komt ;)
Ach, als ik dan uitgemest heb en mijn paard heerlijk zie scharrelen door het schone stro dan ben ik ook weer blij :)

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:21

Haha, ja absoluut geweldig!

Zeker als je zelf toch niet helemaal goed alle subtiele signaaltjes in een keer begrijpt en dan toch in eens wel dat dier van zo'n 500kg alle kanten op gaat stuiteren :')

Maar goed alle gekheid op een stokje, paardrijden is geweldig, maar ik vind het naast je paard bezig zijn toch nog veel gaver. Een dier dat zo subtiel reageert op je lichaamstaal en houding en stemming is echt bijzonder.

Vandaag ook weer even echt genoten! We hebben in het weilandje met een gymbal gevoetbald terwijl de pony's rustig grasjes aan het eten waren. De reacties van die beesten zijn dan echt zo geweldig! Een prooidier wat eigenlijk dat grijze ding toch wel heel eng vindt, maar toch maar 30 cm vooruit springt als dat zelfde grijze ding per ongeluk op zijn kont landt, en daarna ook direct weer grasjes gaat eten _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Femek2902 op 29-12-16 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:32

De laatste weken heb ik dan inderdaad goed gemerkt :=

SparkYY_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:55

Elke seconde op een paard is genieten, vooral als je net als ik pas op 20 jarige leeftijd begonnen bent met rijden omdat je het vroeger nooit mocht. Nog NOOIT met tegenzin gegaan! :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 22:53

KittyDylan schreef:
De laatste weken heb ik dan inderdaad goed gemerkt :=

Oh? Vertel? :)