https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... 9868,d.ZWM
Vandaag had ik met mijn inmiddels vaste rijmaatje ibbel afgesproken en ook swartbeessie ging mee.
We spreken meestal op de parkeerplaats aan de Nieuw Milligenseweg vlakbij Kootwijk af. Dat is een hele ruime parkeerplaats waar je je trailer makkelijk kwijt kan. Een aanrader, vanaf die parkeerplaats kun je alle kanten op met je paard.
Het was mistig maar ook dan is het er prachtig.
We hebben 25 km gereden in krap 3? uur. Voor mijn QH was dat best aanpoten naast de draver en de Tennesee walker x arabier. Ze leert er wel mooi ruim van draven
Halverwege kwamen we een roedel sledehonden/husky's met een karretje tegen. Daarvan schrokken de paarden wel even, een kleine vlucht/rollback/de bosjes in of toch gewoon maar even gaan kijken chaos volgde.
waarna we weer verder konden.Radio Kootwijk doemde op uit de mist, alsof je ineens Camelot ontdekt (voor de mensen die de Nevelen van Avalon kennen) het was magisch.
De foto's zijn natuurlijk telefoonkwaliteit maar toch hoop ik dat jullie net als wij even kunen genieten van de prachtige omgeving.

Ibbel stond er al, wij kwamen blablablabla aan en ineens.... OOOOOOO kijk nou Radio Kootwijk
Het kwam ineens tevoorschijn, het is echt een groot gebouw, maar het verdween ook zo weer in de mist.

Even het zadelpad verleggen.

Kid was niet meer zo snel, draven gaat prima maar eenmaal weer in stap is ze een heul relaxte quarter

topo GPS heet deze (betaalde) app, ik vind hem top, je loopt over de kaart en kunt zo alle paden vinden. Dat had ik niet nodig want ibbel wist zoals altijd de weg.
T was weer een prachtige rit.
Tot de volgende keer
En Kidje lijkt wel buckskin, wat apart!
) vandaar dat kleurtje.
Dat wordt een heel weekendje plannen dus