Inmiddels al 5 jaar geleden kwam ik deze foto tegen op de bokt markt en ik was verkocht
mijn ventje
. Ik zou hem voor geen goud meer willen missen!

Eind 2015 tot en met nu wat heeft het ons gebracht

Voor het eerst heb ik Justus met wat hulp van een stalgenoot geschoren.
Wat heb ik hem geknepen maar compleet onnodig hij was zo ontzettend braaf!
Niet veel later hadden we Priscilla & Zoey over de vloer welke hem beide op een mooie manier hebben vastgelegd.

Ik smokkel een beetje, deze foto is inmiddels al 2 jaar oud, maar hij blijft zo gaaf

Kort daarna hadden we onze aller aller aller eerst oefenwedstrijd welke we afsloten met 179 punten.
Nog geen winstpunt waardige proef met een 3 tal communicatie problemen welke een aantal 4e op de coupon gaven
. Maar niet minder trots strak ik hem in de knotten met een wit dekje en leende ik een wedstrijd tenue van een vriendin. We gaan dit volgende maand gewoon weer over doen maar nu hopelijk wel een winstpuntwaardige proef in de B.

Hebben we een tralierlaad les gewonnen via Facebook waardoor we al een aantal keer zonder problemen met de trailer op pad zijn gegaan.

Heb ik het gekste paard op aarde maar is zijn baasje nog veel gekker op hem

Hebben we er flink op los gelest om eindelijk de basis wat meer op orde te krijgen.
En is het aan deze eerste 2 foto's wel te zien dat ik niet vaak een fotograaf bij mij heb en daardoor weinig goed fotomateriaal heb

We ook minimaal een keer in de week de bossen verkennen en ik dus een telefoon vol met foto's van zijn oortjes heb

Maar bovenal is Justus gewoon mijn allerbeste maatje en ik genoten heb van het afgelopen jaar

.
. Kom er zo vaak langs