Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nafkedemi schreef:Ik werk ook onregelmatig maar heb recht op 1 vaste aanvraag per week.
dit was voor mij dus op Di geen avonddienst zodat ik dan kon lessen.
Jij hebt dat recht niet in je werk?

Ladyson schreef:Een belangrijk criterium bij het kiezen van een instructrice is voor mij flexibiliteit. Hierdoor heb ik wellicht niet de populairste/beste instructrice, maar wel iemand die in mijn leven "past" en waarbij ik dus lekker kan lessen. Ik woon wel in hartje Randstad dus ik kan mij voorstellen dat het in jouw regio wat ingewikkelder ligt. Ik merk dat reistijd een belangrijke factor is bij flexibiliteit en ik heb daarom bewust gekozen voor iemand die vlakbij woont. Hierdoor is het voor haar makkelijk even tussendoor in te plannen.
. Seltje schreef:Ik werk in een volcontinu ploegensysteem en ook weinig problemen, maar ik ga wel naar mijn lesgever toe met de trailer, ik vul weliswaar hun gaten in. De ene keer donderdagochtend om 9u, te week erop dinsdagnamiddag om 14u en soms 's avonds om 22u, maar het lukt wel elke week om toch een dag te vinden en genoeg te slapen.
Wedstrijden daartegenover vindt ik een drama, omdat ik ook heel vaak weekenden werk, en als ik dan eens een weekend vrij is is er geen enkele wedstrijd in de buurt...