2016, een jaar vol hoogtepunten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Starwien

2016, een jaar vol hoogtepunten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-16 20:57

Afbeelding

Hoi!

2016 is weer voorbij gevlogen, het was een top jaar voor mij en Starwien met allemaal hoogtepunten! Starwien is een andulusiër van 8 jaar oud en ze is al bijna 7 jaar mijn vriendinnetje <3
Hoe het jaar begon met 1 pony , eindigde het met een pony, een veulen en een paard :D

Januari

We begonnen het jaar met een dressuurles van Mark Stuiver :)
Afbeelding
Verder reden we onze laatste wedstrijden in de L1 met winstpunten en 2 x een eerste prijs!

Februari
In februari reden we nog een beetje rond, maar niet heel fanatiek meer door haar dracht
Afbeelding

Maart
Starwien begon nu al erg dik te worden, dus gingen we ons meer richten op de vrijheidsdressuur en namen we een les van Jesse Drent
Afbeelding

April
In de laatste loodjes van haar dracht hadden we nog een fotoshoot bij de bloesem en Starwien werd 8 jaar!
Afbeelding

En dan eindelijk, na een dracht van 352 dagen werd mijn kleine meisje geboren. Enjoy La Vida, een palomino merrietje met de vader Don Cremello dus Bois. Wat een droom! <3
Afbeelding

Afbeelding

Mei
In mei was Starwien alweer 6 jaar van mij *\o/*
Afbeelding

Juni
In januari ben ik met mijn moeder naar een hengstenkeurig geweest van de NRPS en daar hebben we een dekking gewonnen van Le Matsjo.
Ze was gelijk weer in 1 keer drachtig, dus volgend jaar verwachten we weer een veulentje!
Afbeelding

Juli
In Juli reden we ons debuut in de L2!
Afbeelding
Verder ging ik op vakantie naar Sicilië dus heb ik niet veel gedaan

Augustus
Ik wilde al heeel lang een fotoshoot van Minh Dan Vu op het strand, en in augustus kwam die droom eindelijk uit! We hadden perfect weer en het resultaat is heel gaaf! Ik kan natuurlijk niet alle foto's laten zien dus mocht je meer willen zien : [JITP] Droomfoto's op het strand door Minh Dan Vu!

Afbeelding

Afbeelding

September

Mijn moeder van 55 is een fanatieke sporter, dus leek het ons leuk om een keer mee te doen met een Ride & Run :)
Afbeelding

Oktober
In oktober ging ik 2 keer op ponykamp, een keer van Nalanta ( Jesse Drent en Eva Roemaat ) wat heel leuk was. Het andere ponykamp was van de ponyclub in Kootwijkerbroek en ook dat was heel gezellig!
Afbeelding

December
November was niet echt een bijzondere maand, dus die slaan we even over.
In december heb ik nog een dressuurles gehad van Jesse, wat weer erg leerzaam was! Ook kwam in december mijn nieuwe jaarling kwpn merrie, genaamd Kir Royal ( http://nl.tinypic.com/r/n6xpav/9 )
Afbeelding

Dat was het jaar alweer! Het was in veel opzichten een top jaar met alle dingen die we hebben gedaan! Het rijden en de dressuur is wat minder gegaan vergeleken met vorig jaar, daar hebben we wat dieptepunten in gehad maar daar heb ik me overheen kunnen zetten. Wel ben ik dit jaar veel meer bezig geweest met de vrijheidsdressuur, grondwerk en bitloos / tuigloos rijden. Ik merk dat hierdoor onze band weer veel sterker is geworden en dat ik haar 100% vertrouw :D

We beginnen 2017 gelijk goed, in de eerste week van januari ga ik met mijn beste vriendin en haar pony 5 dagen naar Kootwijk. Dus daar kijken we enorm naar uit! *\o/*

Bedankt voor het lezen! :evaw:

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 21:11

Mooi overzicht Noa!! Veel geluk in 2017! :+:

farahtjuh

Re: 2016, een jaar vol hoogtepunten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 21:12

Prachtig overzicht Noa op naar een geweldig 2017

xMiinh

Re: 2016, een jaar vol hoogtepunten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:07

Wat een ontzettend leuk jaar heb je gehad Noa! Fijne 2017 gewenst :D