2016, het begon allemaal zo goed

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DemiHendriks

2016, het begon allemaal zo goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 15:02

Het is alweer bijna zover, het einde van het jaar over een week ongeveer zitten we al in 2017. Daarom vond ik het wel leuk om mijn jaar met jullie te delen. En zelf vind ik het ook wel fijn om het van me af te schrijven en de positieve dingen nog even weer te herinneren en niet alleen aan de negatieve dingen.

Ik zal mezelf even kort voorstellen :) Ik ben Demi en ik ben 17 jaar. Ik rij al bijna 3 jaar een super lieve Friese merrie Yke. Yke is ook 17 en we reden wedstrijden Ja je leest het goed, we reden wedstrijden. Er zijn maar een paar mensen die het weten, maar hoe dat komt dat je lees je dan wel ;)
Tijdens het rijden hebben we wat problemen waar we tegen aan lopen, niks mis mee dat heeft iedereen, onze problemen waren dat Yke een beetje scheef was en het zadel steeds minder goed ging liggen, het zadel schuift telkens naar rechts als je net klaar was met rijden, & Yke vind het lastig om op de rechterhand goed aan te springen in galop. Haar rechter achterbeen is niet sterk genoeg, maar goed daar werken we al 2 jaar aan.

Januari