2 weken geleden is Hagelkruis@bokt langs geweest om ons op de foto te zetten. We rijden momenteel L2 en in 3 wedstrijden zijn we alweer M1 startgerechtigd. Dus mogen niet klagen!
Afgelopen zomer hebben we in het L1 een 11e plaats op de Hippiade behaald. De week erna was hij van het een op andere moment heel stug op rechts. Even lekker vrij gegeven en rustig aan gedaan
zadel na laten kijken, maar helaas bleef het hetzelfde. Ik kreeg hem soms amper van de hoefslag af.
In de tussentijd is hij nu 2x behandeld door de Osteo en begint hij weer echt los te worden. Na de behandeling duurt het wel een aantal weken voor hij losser wordt.
Op deze foto's zie je nog wel het wat stuggere op rechts. Ben enorm bezig om rechts zelf goed los te laten, maar soms moet ik er toch even aanzitten. We zijn in de training hier erg bewust van i.s.m. de osteopaat.
Ben vooral enorm trots op deze knapperd wat ik allemaal met hem kan en mag doen. Kan ondertussen echt bijna lezen en schrijven met hem. Dat had niemand gedacht toen ik hem vorig jaar ging rijden

Darco is 8 jaar en vanaf veulen af aan in bezit van de eigenaren waarvoor ik hem rijd en waar ik heel blij mee ben!
Ter vergelijking, zo reden we exact een jaar geleden rond. Hij stond in Veghel in training (hij heeft een beetje een pittig verleden, mega stout en zelfs gevaarlijk gedrag met rijden) ben met de eigenaar 3x erheen geweest om hem daar te rijden voordat hij naar huis is gehaald. Ikzelf had nog wat kilo's extra door mijn zwangerschap en slechte conditie....

!