ITS Gohan
19 mei 2015
Palomino Irish Cob hengst
Amadeus x ITS Randy
Laten wij maar gewoon gelijk in het begin van het jaar beginnen.
In Januari ging hij naar een andere opfok, dit omdat ik alles behalve tevreden was over mijn vorige opfok. Hij had de tijd van zijn leven en was reuzen blij met alle ruimte die hij opeens kreeg.
Hier een foto van toen ie net in de opfok van stal Equus stond, de opfok waar wij nu heel tevreden staan!

Wij gingen elke maand in ieder 1 keer kijken (het was namelijk niet echt om de hoek..). Zo ook in februari! Wat zo fijn is aan deze opfok, is dat ze het hele jaar de paddock, maar ook de wei op kunnen!

In maart gaf Gohan van blijdschap een waar showtje weg! Het land was net bemest, maar dat mocht de pret niet drukken om gek te gaan doen.

Hij groeit en hij groeit! In April weer een bezoekje gehad bij hem. Zijn wintervacht was er al aardig vanaf en voor het eerst hem ik bij hem gelegen in het gras. Hij genoot zichtbaar en wat een vertrouwen al
!
gifs uploadHet weideseizoen is weer aangebroken! In mei gingen de groepen weer naar buiten. De veulens bij de jaarlingen. Wat een vreugde! Gohan valt alleen wel een beetje uit de toon, hihi...

Een maand later kwamen wij uiteraard weer. Wat was hij al gegroeid in juni zeg!

In juli jammer genoeg vanwege drukte niet langs geweest... Dus in augustus weer gekeken. Hij had al een echt dikke buik gekregen, weer een stukje de hoogte in. Nog steeds valt ie uit de toon...

In September al een hele bink. Groot was hij geworden zeg! En nog even lief.
greenshotHet werd alweer kouder en de wei werd kaler. De R zit weer in de maand Oktober. Gohan nog een maand genieten van de wei.

November niet geweest, maar in december 2x! Hij wordt echt zoooo groot al. Hij is hier ruim 1,5 jaar oud en ik ben 1.80m.
image uploadingTot volgend jaar! Dat het maar net zo'n mooi jaar mag worden
upload img