Een lach en een diep dal maar positief 2017 in

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sheeltje2

Een lach en een diep dal maar positief 2017 in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 21:44

Het was een jaar om nooit meer te vergeten hoe ga ik dit een positief uiteinde geven want het zit me nog diep. 2016 mmmm wat een jaar nou hier komt ie...

Januari
Lekker tutten met Jasmine. Ik was nog herstellende van mijn bevalling daarom deden we alles lekker op ons gemak.

Afbeelding

Afbeelding

Februari
Een maand met het opbouwen van je conditie wat deed je het goed zowel bitloos als met, we gingen lekker. Maar ik merkte wel aan je dat er wat was...

Afbeelding

Afbeelding

Maart
Wow sinds tijden gingen we weer keertje naar het strand :D heerlijk weer. Maar ik voelde aan je lichaamstaal dat dit wel eens je laatste kon zijn was gewoon een voorgevoel.. :(

Afbeelding

Afbeelding

April
Je ging slechter lopen kreeg ook vaker een apje van stal dat je kreupel liep. Jasmine heeft al 5 jaar een blessure in beide voorbenen dit is niet te genezen. DMV speciaal beslag kon jij al 5 jaar langer mee. Maaaarrr je werd slechter en ik wist dat dit niet zo kon ik moet op controle om te zien hoever je bent.

Afbeelding

Mei -O-
Dierenarts had geen goed nieuws je was er qua benen zo slecht aan toe dat wij in dezelfde maand nog naar Utrecht zijn gegaan. Een andere kliniek om het van een nieuwe Dierenarts te horen wat we nog konden doen voor je. Het werd bevestigd dat je niet meer verder kon en dat de keuze daardoor werd gemaakt..... Ik heb je laten gaan 13 jaar genoten van jou, wat was jij een doorzetter met heel mijn hart heb ik je moeten laten gaan het gaat je goed daar boven mis je ontzetten wat was jij een topper

Afbeelding

Afbeelding

Juni/Julli
Wat een diepte punt om je beste maantje te verliezen ik was er depri van. Ik wilde sowieso een nieuw paardje in mijn leven omdat ik niet zonder kan. En zo ben ik op een Pain Horse veulen gevallen genaamd Yuri. Ik was meteen verkocht zo'n lieve blik deed me aan Jasmine denken. Hij vulde de leegte op die ik had.

Afbeelding
Yuri 1 dag oud

Augustus
De maand dat Yuri naar mij zou komen wat was ik hyper *\o/* en daar was hij volmaakt en lief. Ik merk dat ik Yuri leerde kennen zodat ik Jasmine een plekje kon geven ook al heb ik het er evengoed nog moeilijk mee. Maar als ik Yuri zag was ik weer even mezelf lekker bezig met tutten.

September
Yuri voelde zich snel thuis en deed alles braaf echt ongelofelijk wat was ik trots op hem nog zo'n kleine baby
Afbeelding

Oktober

Yuri werd beetje ziekjes een maagzweer was de boosdoener maar was gelukkig snel verholpen. Ik ging ook meer met hem doen qua aan de hand lopen en draven. We hadden onze eerste clinic in de agenda staan. Hij leert snel en als ik hem een week liet staan merkte ik ook dat hij het aan het verwerken was, en daardoor merkte ik in de bak dat hij zo over de brug liep enzovoorts.

Afbeelding

November
Yuri had zijn eerste clinic 15 min les. Voor het eerst op vreemd terrein wat was je zoet trots <3

Afbeelding

December
Een maand dat ik terug denk aan 2016 gemis van Jasmine blijft zwaar mijn zwarte dame waar ik zoveel van hou. En dat mijn nieuwe aanwinst Yuri kleine baby die nu alweer 8,5 maand is weetje de tijd vliegt . En ondanks het grote verlies kijk ik met een goed gevoel naar komend jaar. Yuri wil ik starten in de Halter Class en ervaringen op doen. Niet te gek want het is tenslotte nog een baby hihi. Ben blij dat hij in mijn leven is gekomen. :o

Afbeelding

Afbeelding

bedankt voor het lezen en iedereen fijne feestdagen en op naar een nieuw jaar dat we allemaal gelukkig en gezond 2017 hebben <3

_Sofie

Re: Een lach en een diep dal maar positief 2017 in

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 23:28

Wat een leuk dier is Yuri, nog veel succes en plezier mrt hem in de toekomst :D

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 06:44

Dankje wel :D

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 07:04

Leuke paint!
Veel plezier samen.

En wat was Jasmine een mooi paard.

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 07:09

Dankje ja dat was het zekers zwarte dame prinses op en top hihi

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:52

Nog heel veel sterkte met het verlies van Jasmine.

Ik hoop dat je volgend jaar veel leuke dingen mag beleven met je knappe baby <3

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:59

Wat een bewogen jaar. Heel veel sterkte met het verlies van je maatje.
Maar wat een leukerd heb je terug gevonden. Hij zal nooit hetzelfde zijn, maar ik wens jullie een fijne toekomst tegemoed.

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 13:02

Dankje ja hoop ook dat 2017 met Yuri echt toppie word <3

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 13:03

Chasey schreef:
Wat een bewogen jaar. Heel veel sterkte met het verlies van je maatje.
Maar wat een leukerd heb je terug gevonden. Hij zal nooit hetzelfde zijn, maar ik wens jullie een fijne toekomst tegemoed.

Dankje lief :o , ja we gaan er weer voor :D

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:04

Komt vast goed. Ik weet wat je doormaakt. Heb in 2016 ook mijn maatje (heel onverwachts) verloren.
Heb er een heel leuk paard voor terug, maar zal nooit hetzelfde tijd.
Enige tip die ik kan geven is: Geef het de tijd.

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 13:07

Jij ook sterkte met verlies van je maatje is Indd geen fijne tijd

merk ook door Yuri dat het beter met me gaat maar soms thuis toch wat momenten dat ik jasmine mis heeft inderdaad enige tijd nodig.. maar hop weer een frisse blik altijd blijven lachen zeg ik tegen mezelf :D

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:10

Een nieuw paard helpt je er door heen!
Dat merk ik heel veel aan mijn nieuwe paardje. In het begin zat mijn verdriet vreselijk in de weg, maar sinds ik dat een plekje heb gegeven. Gaan we met sprongen vooruit!

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 13:15

Ja mee eens gelukkig hier merk ik dat ook blij voor je dat met jou en je nieuwe paardje ook weer beter gaat:)