Na een korte zoektocht kwam ik in contact met de eigenaresse van Rhea.
Nadat ik een aantal advertenties had geplaatst dat ik op zoek was naar een leuk paardje om te rijden, was zij erg enthousiast en nam contact met me op.
Ik was op zoek naar een paardje met opties, waar ik lekker mee aan het werk kan en dressuurmatig kan op pakken.
Ik kan jullie vertellen: Rhea heeft het allemaal.
Kan ik ermee aan het werk? Jazeker! Vandaag zat ik er voor het eerst op, ik lag er 2x bijna naast en we hebben enkel gestapt.
Aanleg voor de dressuur? Jazeker! Ruime gangen en beweegt makkelijk.
Opties? Als alles het eenmaal doet zijn er heel veel dingen met haar mogelijk!
Ik heb haar nu 2x gelongeerd en vandaag zat ik er voor het eerst op.
We leren elkaar lekker rustig kennen, en ze heeft een geweldig lief karakter in de omgang.
Ik weet zeker dat ik heel veel werk aan haar heb (haar eigenaresse is er al 1.5 jaar mee bezig omdat ze blokkeert en staakt), maar als we daar met zn allen aan werken denk ik dat er een heel heel heeeel leuk paardje over blijft!
De foto's zijn kwalitatief niet zoals ik zou willen maar goed, er zijn wel wat leuke foto's uitgekomen.
Sommige wat extremer nabewerkt, maar goed, dat is een smaak en hierbij vond ik het wel passen.
Ontmoet Rhea!

(Met haar baasje)

Rhea is zelf gefokt door haar eigenaresse uit een KWPN moeder en NRPS vader.
Ze is 5.5 jaar oud en onwijs lief in de omgang.
Onder het zadel kan ze ontzettend leuk lopen, maar ook ontzettend moeilijk zijn.
Ze beweegt ruim, maakt grote bewegingen, zo ook in haar stijgeren en bokken

Dat heb ik vandaag gemerkt want ik zat 1x in haar nek, en de andere keer kwam ik er vanaf met een verloren beugel. Ondanks dat denk ik wel dat ze de moeite waard is om mee samen te werken!