Gister avond mocht ik meedoen met de Manegekampioenschappen (f proefje) Ik was tweede geworden
, maar toen ik mijn protocol bekeek klopte het niet helemaal. Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen, maar het is een beetje ingewikkeld
. Laatst zijn de f proeven verandert, dus ik heb de goede proef geleerd en het werd ook goed voorgelezen. Alleen de jury had een verkeerde protocol voor zich liggen waardoor het leek alsof ik allemaal dingen fout deed. Ik moest bijvoorbeeld M F een gebroken lijn rijden, maar op de protocol stond gebroken lijn 5 meter. Daarvoor had ik dus een 5 met als opmerking dat hij te groot was. Maar ik reed hem goed. En zo ging dat dus eigenlijk met de halve proef. Ik ben na de prijsuitreiking naar de manege eigenaresse gegaan en het verteld. Zo ben ik normaal nooit maar dit was toch wel iets wat mij dwars zat en ik wou niet perse dat het verandert werd maar ik wou gewoon dat ze het wisten, want dit is best een groffe fout. Ze zeiden dat het inderdaad niet helemaal klopte, maar dat de andere twee dat ook hadden dus dat het met de punten niet uitmaakte. Dit vind ik alleen niet helemaal kloppen, want ze zei ook dat mijn gebroken lijn anders perfect was geweest. Dus, hoe sta ik in mijn recht? Dit topic is trouwens echt niet om te zeuren ofzo, maar ik wil het gewoon even van mij af schrijven en kijken wat een ander zou doen. Ik voel me er namelijk best rot over.