Interesse in lezingen, clinics, informatieavonden

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Is er interesse in lezingen, clinics, informatieavonden enz.

Ja, mits het niet duurder is dan EUR 25,-
10 (34%)
Ja, alleen als het <10 km vanaf mijn woonplaats is
4 (13%)
Ja, mits het niet duurder is dan EUR 50,-
4 (13%)
Ja, alleen als het niet >40/50 km vanaf mijn woonplaats is
9 (31%)
Ja, kosten + KM's maken mij niet uit
2 (6%)
Nee, geen interesse
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 29

FennaK

Interesse in lezingen, clinics, informatieavonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-16 12:10

Is er interesse vanuit paardenland, dat er vanuit vaste plekken in het land, lezingen, informatieavonden, clinics over bijvoorbeeld, voeding, beengebreken, fokkerij, paardenhouderij enz enz. georganisseerd wordt?

Mocht het onderwerp je aanstaan,
* Zouden jullie het ervoor over hebben om naar zoiets toe te gaan?
* Hoeveel zou je er maximaal voor uit willen geven; en
* Hoe lang zou je er voor willen rijden?

Ik ben wel benieuwd of hier interesse voor is, gezien ik dit soort dingen zelf erg leuk vindt.

*mochten jullie een optie missen hoor ik het graag.

Saluut M2+2
Be Fair M2+10

SinneJ

Re: Interesse in lezingen, clinics, informatieavonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 12:16

Ik ga voor bepaalde mensen heel ver en wil er wel wat voor geven, maar dat zijn dan meestal kennissen ofzo.

Verder doe ik niet veel clinics, want ik doe het meestal ook ofwel met mijn trainer ofwel niet, omdat ik de info vaak nogal tegenstrijdig vind zonder dat samen te bespreken en dan doet het meer slecht dan goed m.i.
Laten we zeggen dat ik vooral hel tevreden ben van mijn trainer en er daarom weinig behoefte aan heb, maar het is niet uit desinteresse, meer uit loyaliteit en kiezen voor 1 methode om verwarring te voorkomen.

Nu ging bovenstaande vooral over rijtechnische info. Clinics over voeren of welzijn zou ik overwegen als het niet te ver is en niet te duur. Heb die optie dus maar aangeduid, maar misschien kan je met bovenstaande nuancering nog iets haha.

Men mag nooit vergeten dat de dressuur er is voor het paard. Het paard is er niet voor de dressuur.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:18

Ik verplaats dit topic naar Paardenpraat omdat het daar beter past.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:23

ik ga ook graag naar dit soort dingen, wat ik wel vaak merk is een flink niveau verschil en als je vaker naar dit soort dingen gaat hoor je veel hetzelfde. Ik mis vaak een vervolg op een hoger niveau.

Verder kwa kosten is het geheel afhankelijk wat je er voor krijgt. Ga je naar een lezing van een half uurtje of naar een clinic van een hele dag?

De afstand is ook afhankelijk van wat je ervoor krijgt, voor een lezing van een half uurtje ga ik niet twee uur in de auto zitten, maar voor een dag clinic van de juiste persoon wel.

Accept both compliments and criticism. It takes both sun and rain for a flower to grow.
Normal is an illusion, what's normal for the spider is a choas for the fly!
If I was meant to be controlled, I would have come with a remote.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:36

Voor mij is de afstand naar Ermelo 125 kilometer en voor een interessante dag of avond heb ik die afstand zeker wel over. Ik denk hierbij aan KNHS' rondjes. Die zijn voor mij lang niet allemaal interessant genoeg, maar sommigen woon ik wel bij. Bij KNHS kost dat 15 euro per keer.

Ik zou daar wel iets meer voor over hebben als het écht interessant is. Zeker als het interactiever is dan "zit-maar-op-tribune-sessies" en er voor mij dus meer kans is om echt wat te leren oid. Mag ik echt meedoen, of is het in een kleine setting waarbij ik mag meepraten/meedenken, heb ik daar meer geld voor over. Dan vind ik wellicht 35 euro nog een makkelijk prijsje. Maar dat hangt wel wat af van de inhoud.

Voor een leuke EHBO-cursus ofzo (ik noem maar wat) zou ik prima 100 km willen reizen. Ook wel met paard. Maar ik zal vanuit Friesland niet zo makkelijk naar bijv. Zeeland gaan reizen om iets bij te wonen, dat vind ik snel veel te ver.

Voor zover de input van een volwassen Bokt-bezoeker met een nette kantoorbaan en eigen vervoer :D

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-16 17:21

SinneJ schreef:
Ik ga voor bepaalde mensen heel ver en wil er wel wat voor geven, maar dat zijn dan meestal kennissen ofzo.

Verder doe ik niet veel clinics, want ik doe het meestal ook ofwel met mijn trainer ofwel niet, omdat ik de info vaak nogal tegenstrijdig vind zonder dat samen te bespreken en dan doet het meer slecht dan goed m.i.
Laten we zeggen dat ik vooral hel tevreden ben van mijn trainer en er daarom weinig behoefte aan heb, maar het is niet uit desinteresse, meer uit loyaliteit en kiezen voor 1 methode om verwarring te voorkomen.

Nu ging bovenstaande vooral over rijtechnische info. Clinics over voeren of welzijn zou ik overwegen als het niet te ver is en niet te duur. Heb die optie dus maar aangeduid, maar misschien kan je met bovenstaande nuancering nog iets haha.

Ik begrijp dat je voor bekenden misschien net iets meer uit wilt geven dan voor een vreemden, dat zou ik ook hebben. Snap het puntje vanwege de loyaliteit naar je instructeur, dit is natuurlijk voor iedereen anders en voor sommige is zo een clinic net een gelegenheid voor mensen om wel bij een ander te lessen die ze leuk lijken. Maar je kan bijvoorbeeld ook aan een hartslagmeeting denken op het paard, dat is wel weer leuk.

Bedankt voor je inbreng in ieder geval, hier kan ik zeker wat mee!

mystery1980 schreef:
ik ga ook graag naar dit soort dingen, wat ik wel vaak merk is een flink niveau verschil en als je vaker naar dit soort dingen gaat hoor je veel hetzelfde. Ik mis vaak een vervolg op een hoger niveau.

Verder kwa kosten is het geheel afhankelijk wat je er voor krijgt. Ga je naar een lezing van een half uurtje of naar een clinic van een hele dag?

De afstand is ook afhankelijk van wat je ervoor krijgt, voor een lezing van een half uurtje ga ik niet twee uur in de auto zitten, maar voor een dag clinic van de juiste persoon wel.

Voor jou is het dus belangrijk dat er ook informatiebijeenkomsten enz. komen waar wat meer in de verdieping op gegaan wordt i.p.v. altijd maar de basis. Dat is zeker een goeie en begrijpelijk! Bedankt voor je bericht!

Dees schreef:
Voor mij is de afstand naar Ermelo 125 kilometer en voor een interessante dag of avond heb ik die afstand zeker wel over. Ik denk hierbij aan KNHS' rondjes. Die zijn voor mij lang niet allemaal interessant genoeg, maar sommigen woon ik wel bij. Bij KNHS kost dat 15 euro per keer.

Ik zou daar wel iets meer voor over hebben als het écht interessant is. Zeker als het interactiever is dan "zit-maar-op-tribune-sessies" en er voor mij dus meer kans is om echt wat te leren oid. Mag ik echt meedoen, of is het in een kleine setting waarbij ik mag meepraten/meedenken, heb ik daar meer geld voor over. Dan vind ik wellicht 35 euro nog een makkelijk prijsje. Maar dat hangt wel wat af van de inhoud.

Voor een leuke EHBO-cursus ofzo (ik noem maar wat) zou ik prima 100 km willen reizen. Ook wel met paard. Maar ik zal vanuit Friesland niet zo makkelijk naar bijv. Zeeland gaan reizen om iets bij te wonen, dat vind ik snel veel te ver.

Voor zover de input van een volwassen Bokt-bezoeker met een nette kantoorbaan en eigen vervoer :D

Bedankt volwassen Bokt-bezoeker met een nette kantoorbaan en eigen vervoer! Haha!

Zo lang het onderwerp en de setting voor jou interessant is, heb je er dus wel iets voor over! Goed om te weten!

Saluut M2+2
Be Fair M2+10

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-16 08:47

Zijn er nog meer mensen die de poll in willen vullen??

Saluut M2+2
Be Fair M2+10

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 09:00

Ik mis eigenlijk de combinatie kilometers en bedrag. Als ik nu bijv. 50€ aan klik, dan lijkt het alsof ik hiervoor automatisch naar de andere kant van het land zou reizen. En dat is dus niet zo.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie