! Ondanks dat deze voor mij gevuld was met een (meer dan pittige) totaalrenovatie van ons huis, heb ik toch door mijn 4 meiden mijn plek waar ik elke keer weer even gewoon kan 'zijn'. Helemaal tot rust komen en genieten van alles wat zij te bieden hebben, het is echt mijn 'living the dream' leven. Nog voor het einde van dit jaar verhuizen we ein-de-lijk naar het diensthuis dat toevallig op letterlijk 3 stappen van de paarden verwijderd is, zo hebben zij het mooi voor elkaar om 2 inwonende butlers te krijgen
. Geen spannende rij-, vakantie- of andere speciale momenten foto's, maar gewoon een greep uit ons dagelijkse leven samen.
Bedankt Mara, Marieke, Raven en Lilith voor dit fantastische jaar. Jullie zijn mijn meiden, mijn goud, mijn vierbenige liefdes
. "Het leven zoals het is: Zeeuws Vlaanderen-editie"
Zwoel kijken in de camera om je baasje blij te maken

Een laatste keer drinken bij mama voordat je op je eerste verjaardag toch afgespeend wordt

2 meiden inzetten om de tuin bij te snoeien

Maar ook de wei heeft een maaibeurt nodig

Gekke bekken trekken om de foto nog dat ietje mooier te maken of aan photobombing doen

Uiteraard is dit ook van toepassing op selfies

Slapen op de meest gekke plaatsen

Als mens je achterdeur buiten gaan en dit als eerste zien

En als laatste... Vooral enórm genieten van wat de natuur ons te bieden heeft. De lucht boven ons weiland zorgt voor magische momenten

Voor volgend jaar staat onze uitbreiding van de track en omvorming van de wei naar Paddock Paradise nog op het programma, inclusief bijpassende eetbare planten etcetera. Stay tuned
).

).