Zorro is een 12 jarige KWPNer, Niveau x Flemmingh en nu een jaar of 6 van mij. We kennen elkaar door en door. Hij is niet altijd de makkelijkste, maar toch ben ik stapelgek op hem!
Op wedstrijd rijden we vooral dressuur (nu M1) maar zijn ook altijd te porren voor een leuke tripalon/springwedstrijdje. Officieel B springen staat nog altijd op mn verlanglijstje, maar hier heb ik de moed nog niet voor gevonden, dit geld ook voor SGW. Plus dat het druk zat is om 2x per maand op concours te gaan en 4/5 keer per week te trainen met 2 jonge kids (1 & 2,5)
Ons motto is vooral lol hebben, en gelukkig zijn we daar heel goed in
Het is echt een heerlijk dier
In januari gingen we op concours nadat we er een tijdje uit waren geweest ivm zwangerschap.

In maart reden we een hele leuke tripalon. De cross was niet foutloos, maar wat hebben we genoten!

Een goede groom is onmisbaar

In juni zijn we een weekend naar het strand geweest met de vereniging, wat was dat gaaf!

Tijdens een dressuurproef in juni (niet te beste kwaliteit foto)

Grondwerken in de schemering...

Vorige maand weer een oefencrossje gereden. Springparcours foutloos en de cross ook!
Ik was zó trots! Al was hij soms wel een tikkeltje fanatiek

En vanmorgen was het heerlijk weer! Dus heerlijk een paar foto's gemaakt van mn (pas geschoren) knapperd.
Zoals gezegd wordt; jong geleerd is oud gedaan! De grootste kleine man is al druk aan het oefenen