Een jaar lang vol afwisseling en lol!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Inge_Zorro

Een jaar lang vol afwisseling en lol!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-16 23:04

Ik was een beetje door mn foto's aan het bladeren en kreeg ineens zin om EJLITP te maken van mijn vriendje en mij.
Zorro is een 12 jarige KWPNer, Niveau x Flemmingh en nu een jaar of 6 van mij. We kennen elkaar door en door. Hij is niet altijd de makkelijkste, maar toch ben ik stapelgek op hem! <3 Op wedstrijd rijden we vooral dressuur (nu M1) maar zijn ook altijd te porren voor een leuke tripalon/springwedstrijdje. Officieel B springen staat nog altijd op mn verlanglijstje, maar hier heb ik de moed nog niet voor gevonden, dit geld ook voor SGW. Plus dat het druk zat is om 2x per maand op concours te gaan en 4/5 keer per week te trainen met 2 jonge kids (1 & 2,5) :D

Ons motto is vooral lol hebben, en gelukkig zijn we daar heel goed in :) Het is echt een heerlijk dier <3

In januari gingen we op concours nadat we er een tijdje uit waren geweest ivm zwangerschap.
Afbeelding

In maart reden we een hele leuke tripalon. De cross was niet foutloos, maar wat hebben we genoten!
Afbeelding

Een goede groom is onmisbaar :)
Afbeelding

In juni zijn we een weekend naar het strand geweest met de vereniging, wat was dat gaaf! *\o/*
Afbeelding

Tijdens een dressuurproef in juni (niet te beste kwaliteit foto)
Afbeelding

Grondwerken in de schemering...
Afbeelding

Vorige maand weer een oefencrossje gereden. Springparcours foutloos en de cross ook! *\o/* Ik was zó trots! Al was hij soms wel een tikkeltje fanatiek ;)
Afbeelding

En vanmorgen was het heerlijk weer! Dus heerlijk een paar foto's gemaakt van mn (pas geschoren) knapperd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals gezegd wordt; jong geleerd is oud gedaan! De grootste kleine man is al druk aan het oefenen <3
Afbeelding

marije1109

Re: Een jaar lang vol afwisseling en lol!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 23:07

Wat een mooi dier zeg!

veerle_1001

Re: Een jaar lang vol afwisseling en lol!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 14:21

Wauw, dat ziet er mooi uit! En hij wilt inderdaad graag aan een vd laatste foto's te zien!

Geniet ervan :)