,Dit is de eerste keer dat ik mijn verhaal plaats van mij en mijn topper.
Ze is nu iets langer dan twee jaar in mijn bezit
. Ik zal ons eerst even voorstellen.

Dit zijn wij met zijn tweeën samen
Naam: Urana O
Ras: KWPN
Geboortedatum: 2001
Elmshorn x Burggraaf
Januari en Februari
Ons jaar begon helaas minder goed als gehoopt. Urana is een super lieve merrie maar wel een merrie met een gebruiksaanwijzing. Tijdens de winterperiode trainde we veel in de binnenbak. Op één of andere manier hebben wij samen nooit zoveel met de binnenbak gehad, wij waren altijd veel liever buiten bezig
Tijdens het rijden in de binnenbak lag ik er twee keer in een half uur naast
Ik had verder geen breuken of kneuzingen dus ik stapte meteen weer op. Maar toch merkte ik dat mijn vertrouwen in het rijden in de binnenbak minder aan het worden was.We bleven gewoon om de week lessen en zo vaak als we konden zochten de we buitenbak op samen.
Want tijdens het buiten trainen leek alles veel meer van zelf te gaan.

Maart en april
Het weer werd beter en het rijden ging het ook steeds beter. Langzaam aan kwamen we weer van onze winterdip af. Af en toe gingen we samen met haar weide maatje het bos in om af te wisselen van het bak rijden. Urana en ik genoten met volle teugen van deze ritjes buiten. Ook kregen we nog om de week les.

Juni en juli
De zomermaanden kwamen er aan
. Helaas kwam ik toen ook voor de keuze te staan of ik haar nog kon houden of niet. Door mijn jaarstage die er aan kwam en door dat de afstand te ver was van de plek waar ze nu stond, kon ik het allemaal bijna niet meer bolwerken. Op dat moment leek het mij het eerlijkst naar haar toe om toch opzoek te gaan naar een ander baasje. Zo stond mijn topper dus te koop
Tijdens die tijd bleef ik gewoon vol op van haar genieten en hebben we enkele foto's gemaakt.

Ook gingen we lekker op buitenrit, onder een vliegendeken ofcourse.

Augustus
Deze maand was verder geen bijzondere maand voor ons. We deden het lekker rustig aan en op de hete dagen kreeg ze lekker vrij. Ook de zadelmaker kwam langs en heeft haar zadel weer helemaal in orde gemaakt
We trainde lekker op ons gemakje verder en bleven nog steeds lessen.

September
Het perfecte baasje voor Urana had ik nog niet kunnen vinden. De tijd begon te dringen want ik was inmiddels ook al begonnen met mijn jaarstage. Ik wist even niet meer wat ik moest gaan doen, tot dat ik het bericht via via kreeg dat er een plekje vrij was gekomen bij een stalling bij mij in het dorp! Deze kans kon ik niet laten liggen
. Binnen een maand was alles geregeld en stond mijn topper op haar nieuwe plekje. We hebben nu geen binnen bak meer maar ik moet zeggen dat ik deze totaal niet mis. Door deze verhuizing kan ik haar gelukkig zelf houden en daar ben ik heel blij mee
5 minuten fietsen en ik ben op stal. En wauw ik had de verhuizing veel eerder moeten doen, want ik heb er een super ontspannen paard voor terug gekregen

Oktober
We hebben hier inmiddels ook alweer de lessen opgepakt en we trainen lekker verder. Ook geef ik haar alle tijd om lekker te wennen aan haar nieuwe plekje.

November
Dat brengt ons alweer bij november! De afgelopen dagen hebben samen heerlijk genoten van het herfstzonnetje.

Ik weet nog niet wat de laatste maand van december ons gaat brengen. Wel weet ik dat ik van het buitenrijden weer wil gaan oppakken maar we eerst aan de hand het gebied gaan verkennen. We pakken alles stap voor stap weer op. Op naar 2017
Respect als je alles gelezen hebt haha, een reactie zouden we leuk vinden