Ik had vorig weekend weer een springwedstrijd met Cupido, en er was een fotograaf die wat leuke foto's had gemaakt dus kon het niet laten om ze even te laten zien!
Eerst nog even een update over ons, voor mensen die zich misschien afvroegen waar onze spring topics waren gebleven
We waren M springen, maar door een ongelukje met het beleren van een paard een paar maanden terug, was ik ineens doodsbang om te springen..
Ik durfde amper over 80cm, en oxers sloeg ik liever gewoon helemaal over..
Na flink lessen dacht ik wel weer klaar te zijn voor een wedstrijd, dus besloten om een rondje L te starten

Helaas ging het met losspringen helemaal 'mis'..
Het stijltje ging prima, maar bij de oxer kwam Cup niet helemaal lekker uit en sprong iets te vroeg af.
Er gebeurde verder niks, hij haalde het makkelijk, maar toch raakte ik daarvan helemaal in paniek..
Hyperventilerend en jankend was ik alweer op weg naar de trailer om hem af te zadelen, maar na wat aanmoediging toch besloten het gewoon te proberen.
Dankzij Cupido hadden we toch 2 foutloze rondjes!
Ik heb het hele parcours alleen maar niet overtuigend op de hindernissen afgestuurd, Cup had overal met gemak langs kunnen vliegen want ik deed echt helemaal niks..
Het vertrouwen in Cup was wel weer helemaal terug, maar de hoogte van de hindernissen vond ik maar niks.
Dus toch weer flink gaan lessen, en zelfs nog een keertje HC in de B gestart

Maarrrr vorig weekend durfde ik het weer aan om toch weer L te gaan starten!
Met losspringen alleen het stijltje wat hoger gesprongen, en de oxer lekker laag gehouden.
In het eerste parcours hadden we een balkje op de 1ste, maar verder wel heel fijn gereden.
Cup was iets te enthousiast nadat de bel ging, dus we gingen bijna in rengalop op de hindernis af

Tweede parcours had ik wat meer controle en waren we foutloos + foutloos in de barrage, en ook nog een 4de plek!
Respect als je alles gelezen hebt!
Maar dit is dus de reden waarom ik nooit meer spring foto's plaatste van ons

Eerst wat foto's gemaakt door een vriendin;
1.

2.

3.

De foto's van de fotograaf;
4.

5. Hij sprong eerder af dan ik gepland had, vandaar dat ik wat achter blijf

6.

7. X beentjes

8.

En nog een paar stukjes uit het filmpje; Klik
Ik ben echt super blij dat ik eindelijk het vertrouwen in springen weer terug krijg!
Ook ben ik ongelofelijk trots op Cupido die altijd maar weer braaf door blijft springen met zo'n onzekere ruiter op z'n rug.
Losspringen blijf ik nogsteeds dood eng vinden (vraag me niet waarom ik dat enger vind dan het parcours.. Ik heb geen idee
) maar het begin is er!Voorlopig blijf ik nog even lekker L starten, en ik hoop dan volgend buitenseizoen misschien weer M te gaan rijden

)