Het einde van 2016 is alweer in zicht! Het leek mij leuk om het jaar van Jelle en mij in beeld te brengen.
2015 was niet ons jaar: gelukkig was 2016 dat wel! Op naar 2017.
Paspoortje:
> Jelle
> Tinker ruin
> 16 jaar
Januari
In mei 2015 is Jelle geopereerd i.v.m een peesblessure. In augustus kregen wij groen licht en ben ik rustig aan weer onder het zadel met hem begonnen. In september zijn wij naar een ander stal verhuist waar ik hem onder begeleiding weer op rustig op kon pakken. Jelle verbeterde ontzettend en gaf mij een ontzettend goed gevoel onder het zadel. In januari hebben wij het werk weer geheel opgepakt, onze eerste les sinds april gereden en genoten van buitenritjes.

Februari
In februari stond in het teken van lekker rijden en genieten van het feit dat Jelle weer helemaal goed was.

Maart
In maart liet Jelle mij duidelijk merken dat hij weer ontzettend goed in zijn vel zat. Hij verbeterde ontzettend en genoot zichtbaar van het werk.

April
In april is mijn grootste droom uitgekomen.. het was tijd voor de volgende stap. Na 8 jaar als mijn verzorgpony kan ik hem sinds 24 april mijn eigen pony noemen.
Ook zijn wij weer begonnen met wekelijks les op de club. 
Mei
In mei was ik druk bezig met mijn examens dus stond het rijden op een lager pitje. We hebben voornamelijk wat buitenritjes gemaakt.

Juni
In juni begon mijn vakantie dus kon ik weer volop met Jelle aan de slag. Hij is op de prachtig foto gezet door de vader van Christa (@cheidie op bokt)(DT fotografie) en we reden mee met een 'clinic' waar wij ook wat mooie foto's van hebben ontvangen.

Juli
In juli zijn wij heerlijk 2 weken naar Schiermonnikoog geweest. Voor de komende tijd genoeg strand en duinritjes gehad!

Augustus
In augustus naast de vele buitenritjes ook het dressuur werk weer opgepakt.

September
Het stond al een tijdje op de planning maar in september was het dan eindelijk zover: een buitenritje met Christa (@cheidie) en daarmee de ontmoeting tussen haar pony Heidie en Jelle. Die vonden beide de ontmoeting niet zo bijzonder

Oktober
In oktober hebben wij voor het eerst weer eens een klein parcours gesprongen tijdens de onderlinge wedstrijd van de club. In april zijn mij met les begonnen en hebben we heel rustig aan het 'springen' weer een beetje opgepakt. Beide vinden we het ontzettend leuk dat we zo nu en dan weer een sprongetje mee kunnen pakken. Ook heb ik samen met mijn vader en Jelle mee gedaan aan de Ride&Bike in Ermelo. Super gave ervaring en mega trots op mijn super pony!

November
En nu is het alweer november! Jelle loopt ontzettend fijn dus we trainen lekker zo verder. Met genoeg ruimte voor heerlijk buitenritjes!

Op naar december; als afsluiting van ons top jaar! Hopelijk wordt 2017 net zo mooi en kan ik nog heel lang van Jelle genieten!