Een jaar lang genieten met Jelle.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snorremans

Een jaar lang genieten met Jelle.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 21:11

Hoi allemaal,

Het einde van 2016 is alweer in zicht! Het leek mij leuk om het jaar van Jelle en mij in beeld te brengen.
2015 was niet ons jaar: gelukkig was 2016 dat wel! Op naar 2017. *\o/*

Paspoortje:
> Jelle
> Tinker ruin
> 16 jaar

Januari
In mei 2015 is Jelle geopereerd i.v.m een peesblessure. In augustus kregen wij groen licht en ben ik rustig aan weer onder het zadel met hem begonnen. In september zijn wij naar een ander stal verhuist waar ik hem onder begeleiding weer op rustig op kon pakken. Jelle verbeterde ontzettend en gaf mij een ontzettend goed gevoel onder het zadel. In januari hebben wij het werk weer geheel opgepakt, onze eerste les sinds april gereden en genoten van buitenritjes.

Afbeelding

Februari
In februari stond in het teken van lekker rijden en genieten van het feit dat Jelle weer helemaal goed was.

Afbeelding

Maart
In maart liet Jelle mij duidelijk merken dat hij weer ontzettend goed in zijn vel zat. Hij verbeterde ontzettend en genoot zichtbaar van het werk.

Afbeelding

April
In april is mijn grootste droom uitgekomen.. het was tijd voor de volgende stap. Na 8 jaar als mijn verzorgpony kan ik hem sinds 24 april mijn eigen pony noemen. <3 Ook zijn wij weer begonnen met wekelijks les op de club.

Afbeelding

Mei
In mei was ik druk bezig met mijn examens dus stond het rijden op een lager pitje. We hebben voornamelijk wat buitenritjes gemaakt.

Afbeelding

Juni
In juni begon mijn vakantie dus kon ik weer volop met Jelle aan de slag. Hij is op de prachtig foto gezet door de vader van Christa (@cheidie op bokt)(DT fotografie) en we reden mee met een 'clinic' waar wij ook wat mooie foto's van hebben ontvangen.

Afbeelding

Afbeelding

Juli
In juli zijn wij heerlijk 2 weken naar Schiermonnikoog geweest. Voor de komende tijd genoeg strand en duinritjes gehad! :D

Afbeelding

Afbeelding

Augustus
In augustus naast de vele buitenritjes ook het dressuur werk weer opgepakt.

Afbeelding

September
Het stond al een tijdje op de planning maar in september was het dan eindelijk zover: een buitenritje met Christa (@cheidie) en daarmee de ontmoeting tussen haar pony Heidie en Jelle. Die vonden beide de ontmoeting niet zo bijzonder :')

Afbeelding

Afbeelding

Oktober
In oktober hebben wij voor het eerst weer eens een klein parcours gesprongen tijdens de onderlinge wedstrijd van de club. In april zijn mij met les begonnen en hebben we heel rustig aan het 'springen' weer een beetje opgepakt. Beide vinden we het ontzettend leuk dat we zo nu en dan weer een sprongetje mee kunnen pakken. Ook heb ik samen met mijn vader en Jelle mee gedaan aan de Ride&Bike in Ermelo. Super gave ervaring en mega trots op mijn super pony!

Afbeelding

Afbeelding

November
En nu is het alweer november! Jelle loopt ontzettend fijn dus we trainen lekker zo verder. Met genoeg ruimte voor heerlijk buitenritjes!

Afbeelding

Op naar december; als afsluiting van ons top jaar! Hopelijk wordt 2017 net zo mooi en kan ik nog heel lang van Jelle genieten! <3

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 21:18

Jelleeee! Lieve pony dat je ook bent <3. Super tof overzicht, leuk om zo op een rijtje te zien wat jullie allemaal beleefd hebben! En dat buitenritje was echt tof en gezellig.
Op naar 2017, en dan gaan we echt vaker samen rijden :D.

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 22:11

cheidie schreef:
Jelleeee! Lieve pony dat je ook bent <3. Super tof overzicht, leuk om zo op een rijtje te zien wat jullie allemaal beleefd hebben! En dat buitenritje was echt tof en gezellig.
Op naar 2017, en dan gaan we echt vaker samen rijden :D.

Jaa, ik stem zeker voor vaker samen rijden! *\o/*

neile

Re: Een jaar lang genieten met Jelle.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:26

Knappe tinker heb je. Ziet er uit als een geslaagd Jaar!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:28

Wat een onwijs leuke tinker :)

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 22:40

neile schreef:
Knappe tinker heb je. Ziet er uit als een geslaagd Jaar!

Esmee_98 schreef:
Wat een onwijs leuke tinker :)

Dank jullie wel! Ben ook erg blij met hem! :)

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 08:11

Niemand meer? :x

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 09:01

Prachtige tinker en ik vind die sportcoup zonder sokken ook erg stoer! Ben in staat om straks op stal de schaar te pakken ;-)

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 13:00

vraagteken schreef:
Prachtige tinker en ik vind die sportcoup zonder sokken ook erg stoer! Ben in staat om straks op stal de schaar te pakken ;-)

Dankjewel! Ik vind het ook erg stoer staan, nog steeds blij met mijn beslissing om het te doen! :j

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:12

snorremans schreef:
vraagteken schreef:

Dankjewel! Ik vind het ook erg stoer staan, nog steeds blij met mijn beslissing om het te doen! :j

Valt mij ook mee hoe z'n benen eruit zien. Had het veel grover verwacht maar het ziet er prima uit!

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 16:13

vraagteken schreef:
Valt mij ook mee hoe z'n benen eruit zien. Had het veel grover verwacht maar het ziet er prima uit!

Hij heeft inderdaad niet zulke hele grove benen! Denk dat het bij Tinker met flinke grove benen een heel ander gezicht geeft. :j

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 07:14

Mooi overzicht Sterre! Op naar 2017!

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 09:00

Super leuk in uitgelicht! *\o/*

saskiaojan schreef:
Mooi overzicht Sterre! Op naar 2017!

Dankjewel! :D

irkvanrossum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 12:17

leuke pony, en een mooi overzicht!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 12:41

Leuk paardje! Waarom moest ie een operatie? Had die een scheur in de diepe buigpees?

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 13:59

irkvanrossum schreef:
leuke pony, en een mooi overzicht!

Dankjewel! :)

Killed schreef:
Leuk paardje! Waarom moest ie een operatie? Had die een scheur in de diepe buigpees?

Dankje! :) Hij heeft een kijkoperatie gehad i.v.m met peesschede ontstekking en beschadiging aan zijn diepe buigpees. Bij de operatie kreeg wij de meeste kans van herstel omdat ze zo precies konden zien hoe erg de schade van binnen was en ze dit zo goed mogelijk konden aanpakken.

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 16:01

Mooi overzicht Sterre!
De foto van de lesdag is ook nog steeds leuk! :)
Veel plezier nog samen!

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 17:48

Roosje_ schreef:
Mooi overzicht Sterre!
De foto van de lesdag is ook nog steeds leuk! :)
Veel plezier nog samen!

Dankjewel, gaat zeker lukken! :)