Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scamander schreef:Ik ken de manege waar jouw dochter rijd, bij deze manege heb ik een aantal jaren gereden maar helaas zijn ze niet zo goed voor de paardjes. Ze komen bijna nooit buiten en een deel staat in stands. Een enkele keer worden ze losgegooid in de bak maar dat ook bijna nooit en de lesgeefsters hebben geen vergunningen voor lesgeven dus als jouw kind valt dan is het niet verzekerd.
Ik zou toch op zoek gaan naar een ander alternatief als dat lukt.
nienke39 schreef:Scamander schreef:Ik ken de manege waar jouw dochter rijd, bij deze manege heb ik een aantal jaren gereden maar helaas zijn ze niet zo goed voor de paardjes. Ze komen bijna nooit buiten en een deel staat in stands. Een enkele keer worden ze losgegooid in de bak maar dat ook bijna nooit en de lesgeefsters hebben geen vergunningen voor lesgeven dus als jouw kind valt dan is het niet verzekerd.
Ik zou toch op zoek gaan naar een ander alternatief als dat lukt.
Meen je dit nou? Jeetje is hier geen toezicht op ofzo?
ual_95 schreef:mystery1980 schreef:Ik zou niet bij een manege blijven rijden als de paarden niet dagelijks buiten komen en met soortgenoten kunnen spelen. Je houdt het in stand namelijk als je het wel doet.
Ben het helemaal met je eens, maar ik denk -uitzonderingen nagelaten- dat dit nauwelijks gebeurd.