Brand bij felinehoi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kitsunemimi

Brand bij felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-16 15:57

Hallo allemaal het oude topic kon niet meer worden geopend dus hierbij in overleg een nieuw topic. :o

Het is niet de bedoeling dat er inzamelingen op touw gezet worden maar wel voor goede raad etc.

Naar aanleiding van de brand bij
Bekende paardenvlogger
feline de jonge a.k.a felinehoi

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:01

Eerlijk gezegd snap ik dit niet..

Tuurlijk super poedersuiker dat je spullen weg zijn maar waarom meteen zo'n commotie alleen omdat het de spullen van Feline zijn? Er staan meer mensen op die stal he?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:02

Wat is zelf niet snap. In het vorige topic heeft ze toch aangegeven dit liever niet de willen? Waarom open je dan weer een topic? :o

Anoniem

Re: Brand bij felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:04

In het vorige topic gaf Feline dit aan:

felinehoi schreef:
Ach wat enorm lief van jullie! Ben enorm dankbaar voor het aanbod echt waar! Maar ik ga inderdaad liever zelf naar spulletjes opzoek... Wil niemand om geld oid vragen... Ik had een best dure, uitgebreide collectie van alles, en wil eigenlijk precies dezelfde spullen zo veel mogelijk weer terug hebben. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, dat ik ondankbaar over kom oid, maar hoop dat jullie het begrijpen!

Wat bedoel je dan precies met goede raad TS? :)

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:05

Lief van je dat je zo bezorgd om haar bent, maar ik denk dat als ze goede raad zou wilen ze zelf wel een topic zou openen.

Het is een aangrijpend iets, zo'n brand, ik zou er denk ik zelf niet zo'n prijs op stellen als mensen die ik niet ken daar steeds topics over zouden maken.

TS, ik zou het even laten rusten, geef Feline tijd om het te laten bezinken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:05

Mooier had ik het niet kunnen verwoorden @Drifter. :)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:06

Ik snap het ook niet. Feline heeft zelf aan gegeven geen spullen aan te nemen en daarbij staan er idd nog meer mensen op stal daar. Ik heb het idee dat dit puur komt omdat Feline toevallig een youtube kanaal heeft (niks tegen Feline hoor).

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:07

Yenni schreef:
Ik snap het ook niet. Feline heeft zelf aan gegeven geen spullen aan te nemen en daarbij staan er idd nog meer mensen op stal daar. Ik heb het idee dat dit puur komt omdat Feline toevallig een youtube kanaal heeft (niks tegen Feline hoor).

Dit bedoelde ik dus :)

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 16:11

Ik volg haar ook, superlieve meid, maar als ik haar was zou ik het lief vinden dat je eraan denkt maar het echt niet waarderen dat je een topic maakt. Eerst maar zelf opzoek naar de spullen.
En inderdaad, zij is niet de enige op stal.

Feline, ik ben wel in ieder geval heel blij dat alles oké is met de paardjes. Hopelijk worden de daders gepakt.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:02

Moderatoropmerking:
Beste allemaal,

De TS heeft dit topic in overleg met mij maar ook met Feline mogen openen.

Het vorige topic is op slot gegaan omdat inzamelingsacties op bokt niet zijn toegestaan.

Graag wil ik jullie dan ook vragen dit in dit topic niet weer opnieuw aan te halen. Laat dit topic een plek zijn waar eventueel Feline nog kan reageren en waar jullie het over dit onderwerp kunnen hebben.

Dank jullie wel!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:09

Ik ken de stal en ook mensen die er staan.
Zo ontzettend heftig dit ;(

Denk dat een topic voor de hele stal wat 'netter' was geweest dan alleen over Feline te praten?
Tuurlijk is dit verschikkelijk! Maar dat is het voor iedereen die daar staat en woont!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:27

Biebz schreef:
Ik ken de stal en ook mensen die er staan.
Zo ontzettend heftig dit ;(

Denk dat een topic voor de hele stal wat 'netter' was geweest dan alleen over Feline te praten?
Tuurlijk is dit verschikkelijk! Maar dat is het voor iedereen die daar staat en woont!

Mijn gedachte.. ik dacht ook wat lief tot ik las dat er meerdere mensen staan en omdat zij blijkbaar(?) Bekend is krijgt zij een topic... net of het voor de andere minder erg is..