Hoi, ik weet niet waar dit geplaatst moest. Verplaats t gerust.
Ik kreeg te horen dat de (dressuur)Manege waar ik momenteel even rij nu ivm aangesloten te worden bij het fnrs ruiterpaspoorten krijgt.
Nu heb ik wat vragen.
T enige wat ik voordelig vind (waarvan ik weet) is de extra verzekering. Verder rij ik geen wedstrijd, ga ik deze ook niet rijden en zal ik waarschijnlijk nooit van de aanbiedingen gebruik maken.
Wel vraag ik mij af, kun je alleen lid zijn(blijven) als je bij een manege rijd die erbij aangesloten is? Of kan dit ook als je je paarden op een wei of aan huis hebt en vooral de bossen in trekt?
En heb ik er ook wat aan (verzekeringstechnisch) als ik bv rij op een niet aangesloten manege en daar val?
En als laatste vraag, heb ik er wat aan als ik met mijn eigen of bijrijdpaard val in t bos (die achterom staat of op een wei/privé stal die dan niet aangesloten is bij hen)
Ik hoor heel graag van jullie.
Ps: ik vraag dit voornamelijk omdat ik graag de voordelen voor mijzelf wil weten. Daar 98% van wat ik lees niet aantrekkelijk is voor mij. Maar ik ook geen ruiter ben die jaren bij een fnrs aangesloten manege rijd maar af en toe via groupon gaat om het even bij te spijkeren of een paar losse lesjes neemt.
De Manege waar ik namelijk wel vast les is western en niet aangesloten bij het fnrs.