Brand bij felinehoi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kitsunemimi

Brand bij felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 21:24

Goeienavond bokkers,
Ik lees net op youtube dat er brand is uitgebroken op de stal van feline de jonge A.k.a felinehoi met haar schattige kruising marley :9

van wat ik heb gelezen zijn waarschijnlijk al haar leuke spulletjes verloren gegaan. marley en de anderen paarden zijn gelukkig ongedeerd

Sinds ik op haar kanaal ben gestuit ben ik ook weer hier terechtgekomen. het maakte iets in mij los namelijk de zin om weer te gaan paardrijden. de liefde voor het paard en de sport in het algemeen.
Ik geniet met volle teugen van haar vlogs en zou graag iets willen betekenen. :o

Nu is eigenlijk mijn vraag...kunnen we geen soort van fundraiser achtig inzamelingen actie ondernemen? Mits de anderen hier voor open staan.
;)

palousa_boy

Re: Brand bij felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:29

Ik heb geen idee wie het überhaupt is _O-

Maar brand is voor niemand leuk.

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:34

Wat een leuk initiatief! Ik ga even kijken of ik hier nog wat heb liggen! Als zij hier natuurlijk voor open staat!
Laatst bijgewerkt door Mirjam1202 op 18-11-16 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:35

Hier sta ik wel voor open (al zal ik niet zomaar mijn dure spullen weggeven), maar Feline heeft ook Bokt :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:37

Op haar insta staat dat ze liever geen spullen aangeboden krijgt maar zelf op zoek wil gaan. Heel lief initiatief maar of ze er echt wat aan heeft is nog maar de vraag.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:38

ze zei toch in haar video dat ze geen berichtjes wou van mensen dat ze nog wel spullen hadden liggen en dat zij dat dan mag hebben. Anders vind ik het een leuk idee.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:39

Wanneer heeft ze dit geplaatst? Want als ze het net heeft geplaatst kunnen we misschien beter een kaart ontwerpen?
(En God, gelukkig zijn de paarden ongedeerd!)

kitsunemimi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 21:41

Sorry dat heb ik niet gezien,
maar misschien dan toch indd een kaartje ontwerpen of iets met een kleinigheidje ofzo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:42

In haar eerste post over de brand, AlwaysH.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:43

Je kan natuurlijk een kaart als fanmail opsturen, misschien kan iemand iets met GIMP ontwerpen? :)

@Pernilla, ik heb nog geen YouTube gekeken deze week *shock* :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:44

AlwaysH schreef:
Je kan natuurlijk een kaart als fanmail opsturen, misschien kan iemand iets met GIMP ontwerpen? :)

@Pernilla, ik heb nog geen YouTube gekeken deze week *shock* :')

Staat op haar Instagram!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:45

AlwaysH schreef:

@[naam], ik heb nog geen YouTube gekeken deze week *shock* :')

Het is ook niet op YouTube maar op Instagram. Zag het toevallig voorbij komen, ik volg haar zelf niet namelijk.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:47

Oh, nee, daar kijk ik al helemaal niet op, weet niet eens of ik haar volg, whoops!
(Volg duizend man, dus mis veel)

felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:50

Ach wat enorm lief van jullie! Ben enorm dankbaar voor het aanbod echt waar! Maar ik ga inderdaad liever zelf naar spulletjes opzoek... Wil niemand om geld oid vragen... Ik had een best dure, uitgebreide collectie van alles, en wil eigenlijk precies dezelfde spullen zo veel mogelijk weer terug hebben. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, dat ik ondankbaar over kom oid, maar hoop dat jullie het begrijpen!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:51

felinehoi schreef:
Ach wat enorm lief van jullie! Ben enorm dankbaar voor het aanbod echt waar! Maar ik ga inderdaad liever zelf naar spulletjes opzoek... Wil niemand om geld oid vragen... Ik had een best dure, uitgebreide collectie van alles, en wil eigenlijk precies dezelfde spullen zo veel mogelijk weer terug hebben. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, dat ik ondankbaar over kom oid, maar hoop dat jullie het begrijpen!

Dat is zeker te begrijpen! (En ik wist gewoon dat je op het topic zou stuiten :Y) )
Je had inderdaad veel setjes, zijn ook beiden zadels verbrandt? ;(

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:52

Ik heb in februari exact hetzelfde meegemaakt.
Meis.. Ik wil je een ding meegeven.. Laat Feline zelf aangeven wat ze nodig heeft en ga nu niet vanalles op touw zetten.
Haar leven is nu een grote chaos en daar moet eerst een stuk acceptatie en verdriet zijn, de spullen komen over enkele maanden wel weer concreet. Bij mij werden er ook allerlei landelijke acties opgezet, en hoewel ik dat superlief vond, gaf het ook ontzettend veel sociale druk. Uiteindelijk heb ik van de mensen gekregen wat ik wilde door dit rustig naderhand zelf te selecteren en te vragen, dit werkt gewoon het meest fijn.
Bied aan dat je er voor haar bent, en laat het eerst zo. Leen belangrijke zaken even tijdelijk uit aan haar, daar zal ze het meest mee geholpen zijn nu.

Ik ben nu ruim 9 maanden verder, en heb een bedrijf van 16 jaar aan spullen verloren inclusief 75% gebouw, en ben er zelfs nu nog druk mee bezig om alles weer terug te krijgen. Maar dat zijn eigen spullen, zelf verdiend of geregeld. Ik stond niet zwaar te wachten op fundrainings toen en nog altijd niet eigenlijk := informeer eerst bij haar of ze dit wel wil.

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:53

KLote van die brand, sterkte.

EN qua spulletje, ik snap het wel.
Ben je goed verzekerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:55

felinehoi schreef:

Je komt juist het tegenovergestelde over ;)
Je wilt niemand benadelen om zo te zeggen. (Omdat het spul heel duur is en je wilt niet dat iemand dat zo geeft als ik het goed begrijp ;) )
En ondankbaar vind ik iemand die het niet aanneemt en bijv zegt: 'dat hoef ik niet, want het is niet mooi!'
;)

Heftig zeg, een brand! Maar zo te horen ga jij er sterk mee om?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:56

Ik heb nu dekjes liggen die ik niet gebruik, dus je zou er zo eentje mogen hebben, maar het is hartstikke logisch dat je dat niet wilt aannemen!

kitsunemimi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 22:01

:Y)
Lowara schreef:
Ik heb in februari exact hetzelfde meegemaakt.
Meis.. Ik wil je een ding meegeven.. Laat Feline zelf aangeven wat ze nodig heeft en ga nu niet vanalles op touw zetten.
Haar leven is nu een grote chaos en daar moet eerst een stuk acceptatie en verdriet zijn, de spullen komen over enkele maanden wel weer concreet. Bij mij werden er ook allerlei landelijke acties opgezet, en hoewel ik dat superlief vond, gaf het ook ontzettend veel sociale druk. Uiteindelijk heb ik van de mensen gekregen wat ik wilde door dit rustig naderhand zelf te selecteren en te vragen, dit werkt gewoon het meest fijn.
Bied aan dat je er voor haar bent, en laat het eerst zo. Leen belangrijke zaken even tijdelijk uit aan haar, daar zal ze het meest mee geholpen zijn nu.

Ik ben nu ruim 9 maanden verder, en heb een bedrijf van 16 jaar aan spullen verloren inclusief 75% gebouw, en ben er zelfs nu nog druk mee bezig om alles weer terug te krijgen. Maar dat zijn eigen spullen, zelf verdiend of geregeld. Ik stond niet zwaar te wachten op fundrainings toen en nog altijd niet eigenlijk := informeer eerst bij haar of ze dit wel wil.

Ik vind het heeeel heftig allemaal ook voor jou.en heel knap dat je alles weer op de rit aan t krijgen bent

en ik trok t me misschien ook een beetje aan..ik heb gezien wat bokt heeft gedaan in heftige omstandigheden en gebeurtenissen en dat vond ik heel mooi.

maar het is natuurlijk wel begrijpelijk dat je niet wil dat iedereen er gelijk bovenop gaat zitten.
(Daar had ik even beter over moeten nadenken hehe impulsiviteiten :o )

Meer gewoon een hart onder de riem steken een lief kaartje etc.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 22:02

AlwaysH schreef:
Je had inderdaad veel setjes, zijn ook beiden zadels verbrandt? ;(

Iedereen die de spullen in die zadelkamer had heeft niets meer, alles is volledig vernietigd :(

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 22:03

He bah, dat is inderdaad ook gelijk een pluk geld...
Hoop dat je alles weer op de rit krijgt! Waar staan de paarden nu?

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 22:04

Er zijn containerstallen geplaatst. Het waren gelukkig niet veel stalletjes in dat gebouw. Ze werken nu aan een semi-permanente oplossing tot er herbouwd is.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 22:05

Veel sterkte Feline :(:)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 22:06

Kesje schreef:
Er zijn containerstallen geplaatst. Het waren gelukkig niet veel stalletjes in dat gebouw. Ze werken nu aan een semi-permanente oplossing tot er herbouwd is.

Bedankt voor je antwoord!
Gelukkig hebben ze nu een noodoplossing!