Helaas zijn mijn telefoon én ipad dit jaar overleden dus ben ik de foto's van afgelopen winter kwijt...
Ik begin met het voorstellen van mijn verzorgpony, die ik sinds juni verzorg:
* Melody *
* 21 jaar *
* Haffie *
* ontzettend eigenwijs *
* hoog knuffelgehalte *
1: met vlechtjes

2: spiegel selfie

3: en rij foto's

En ja de rest ben ik kwijt
In de zomer weer naar Camping Witterzomer geweest. Ontzettend leuke week gehad. Iedereen weer gezien en weer heerlijke dagen gehad met de pony's, met name Desperado natuurlijk
1: billen knuffelen

2: buitenritjes

3: losgaan in de wei

4: en nog even wat leuke foto's van mij met mn kleine vriendje

Natuurlijk ook nog gewoon lessen gehad op de manege. Met mn vriendinnetje Rebecca
1: toppertje

2:

En als laatste, heb ik een tijdje terug met de pony van mijn vriendin een buitenrit gemaakt. Door het dorp, over de dijk en weer terug. We zijn twee uur onderweg geweest, maar wat was het genieten
1: view

2: modelletje spelen

3:

Volgend weekend heb ik mijn eerste (onderlinge) wedstrijd in tijden op de pony van mn vriendin ^... Ben benieuwd hoe het gaat...
In ieder geval bedankt voor het kijken xxx
en despi is inderdaad een schat. Heb buitenrit gemaakt met hem en mijn vriendin op lesley. Les is een draak! Hij is het aardappelveld in gerend en het laatste stuk wilde hij niet stoppen met galopperen en is hij gewoon over het balkje heen gesprongen... Heb met mijn vriendinnen ook altijd geholpen en ernaast gelopen. En over mn lengte, lees de reactie hier boven