mijn pony heet atsekide
(spreek je trouwens uit als hatsikidee maar dan zonder de H
) atsekide is een 11 jarige kwpn merrie van de hengst Tangelo van de zuuthoeve! haar papa sprong 1.60m 

ik heb atsekide sinds 4 januari 2016 dus al bijna een jaartje. ik heb trouwens ook een instagram account met bijna de 2250 volgers!! dat is @jumping_atsekidex
ze is absoluut geen dressuurheld 

ze springt namelijk veeeeel liever

we springen op dit moment L met 1 winstpunt, zondag 20 september is onze 2de L wedstrijd op manege buitenhorst met indoor oosteind
ze is ook zeeeer voorwaarts maar dat mag ook wel meet een pony die Z gesprongen heeft
in het begin toen ik haar net had was ze echt heeel heet en bijna niet te remmen tijdens het springen.. gelukkig was dat na een paar weken onder de knie en zijn we na 4 mandjes samen wedstrijd gestart met succes onze 1ste wedstrijd samen 5de geworden!! we stonden er ook goed voor op de selectie lijst dus mochten we naar de brabantse kampioenschappen!!

toen zijn we ook een beetje begonnen met bitloos rijden en nu kunnen we zelfs moeiteloos met een neckrope springen

(foto van gisteren)
ik hoop dat jullie mijn pony een beetje leuk vinden, ik heb nog een paard willen jullie dat ik die ook voorstel?