meteen was ik verliefd op haar een prachtige Barock Pinto merrie van 3 en half jaar.
goed opgevoed, ietwat brutaal maar een schatje.
eigenlijk had ik geen tijd, veel werken, alleenstaande moeder.. maar toch ik wou het doen.
daar ging ik haar opzoeken, z'n puppy maar o zo ondeugend.. helemaal mijn ding

altijd genoten van het paard zijn.
in april was het dan zo ver, ik ging dat knappe paard ophalen naar een stekkie 15 min rijden van mijn huis,. en daar stond ze dan "mijn" knappe B.

langzaam aan begonnen met wat longeren en hoofdstel en zadel erop en we begonnen en vriendjes te worden, ,
we bouwden een band op en we speelden super op elkaar in. ook mijn kleine trots ging altijd mee en begon vriendjes te worden

smelt momentje

toch was het niet de ideale plek voor ons, met name omdat je wel veel zelf moest doen en ik de tijd er gewoon niet voor had. maar wel een gouden plekje eigenlijk.
besloten om te verhuizen naar een wat "luxere"plek waar ik alleen tijd aan mn paard kon besteden.
en een binnenbak waardoor we begonnen met echt inrijden.

en genieten van elkaar

toch bleek onze droomstal het niet te zijn, ik zag mn vriendinnetje slecht in dr vacht komen te zitten en af te vallen. ze had geen energie en had het duidelijk niet naar haar zin omdat de strookbegrazing van de eigenaar bestond uit 2 dagen gras en een week op rantsoen en kaal land vol poep.
gauw besloten haar te verhuizen naar haar oude plekje, waar ze is opgegroeid.
en daar was ze weer. mijn pareltje.
we reden 2 wedstrijdjes was in 2 winstpunten uitte

we genoten gingen lekker buitenrijden en zoonlief had de smaak ook te pakken.
we genieten keer op keer. momenteel doen we bijna niks, het weer is er niet na, de bak is er niet na, en ach we hebben geen haast.
we rijden lekker buiten en knuffelen veel

sorry voor het lange topic haha maar ben zo blij met mijn pareltje

het beste uitkijk