het werd altijd in rotterdam ook gedaan., maar dat is overgekocht. Toen was er een opheffingsuitverkoop. in den haag toen ook. Daar ben ik toen naartoe geweest. Bij brabantsruiterhuis hebben ze zeer regelmatig sales..
Ik ben tot nu toe ook alleen het tentenkamp van Epplejeck in Drachten tegengekomen. Dit is voor mij ook nogal uit de richting dus ik ga dit topic even in de gaten houden.
Ik zag wel een bericht op Facebook dat er aankomende vrijdag en zaterdag en die van de week erop een leegverkoop (?) is van een ruitersportzaak in Asperen. Pegasus ruitersport als ik me niet vergis. Is dan wel eenmalig, maar misschien leuk om een kijkje te nemen?
Inderdaad, vanaf hier is het een uurtje rijden en wij zien het meer als "daginvulling" aangezien we dan toch geen plannen hebben. Als we wat leuks tegen komen is het mooi meegenomen, en anders jammer.
Zomers bij de paardenschuur in wijk bij duurstede is er altijd een 2ehands paardenbeurs waar ook nog wel eens ZGAN nieuwe spullen voor weinig word aangeboden