Vele van jullie zullen hem misschien wel kennen, shetlander Gijs van de vrijheidsdressuur. De laatste maanden zijn we eigenlijk heel erg inactief geweest.
Dat kwam omdat ik het in de zomer vakantie erg druk had met werk ( en ik ga er niet om liegen, soms wou ik liever naar mijn vrienden dan naar Gijs) en nu had ik het erg druk met school.
Maar de opleiding die ik doe op school bevalt me niet echt en dat staat nu op een lager pitje, en dat betekend meer tijd voor Gijs.
Gijs is een shetlander ruin van 9 jaar, Gijs houd heel erg van springen en doet dit ook maar al te graag!

Omdat ik deze zomer niet actief ben geweest met Gijs is zijn conditie flink achteruit gegaan en is hij ook te dik.
Daar wil ik nu wat aan doen voordat het 'dik maak gras' er weer aan komt!
. Ik vind het leuk om hier een soort volg topic van te maken. Dan kunnen jullie mee kijken en tips geven want dat vind ik altijd heel fijn 
Dit is hoe Gijs er nu uit ziet, omdat hij een wintervacht heeft geeft het niet echt een eerlijk beeld maar je ziet wel dat hij te dik is

Zelf weet ik nog niet echt hoe ik het moet oppakken, heb vandaag Gijs even aan het touwtje gelongeerd om te kijken hoe goed zijn conditie nou was en dat was helaas teleurstellend

Als jullie tips hebben om het goed maar niet te snel op te pakken dan hoor ik het heel graag!
Ik hoop dat er wat mensen zijn die willen volgen !