[VOLG] Gijs naar een goede conditie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

[VOLG] Gijs naar een goede conditie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 13:45

Hallo! :D

Vele van jullie zullen hem misschien wel kennen, shetlander Gijs van de vrijheidsdressuur. De laatste maanden zijn we eigenlijk heel erg inactief geweest.
Dat kwam omdat ik het in de zomer vakantie erg druk had met werk ( en ik ga er niet om liegen, soms wou ik liever naar mijn vrienden dan naar Gijs) en nu had ik het erg druk met school.
Maar de opleiding die ik doe op school bevalt me niet echt en dat staat nu op een lager pitje, en dat betekend meer tijd voor Gijs.

Gijs is een shetlander ruin van 9 jaar, Gijs houd heel erg van springen en doet dit ook maar al te graag! :D
Omdat ik deze zomer niet actief ben geweest met Gijs is zijn conditie flink achteruit gegaan en is hij ook te dik.
Daar wil ik nu wat aan doen voordat het 'dik maak gras' er weer aan komt! :D. Ik vind het leuk om hier een soort volg topic van te maken. Dan kunnen jullie mee kijken en tips geven want dat vind ik altijd heel fijn :D

Dit is hoe Gijs er nu uit ziet, omdat hij een wintervacht heeft geeft het niet echt een eerlijk beeld maar je ziet wel dat hij te dik is :)

Afbeelding

Afbeelding

Zelf weet ik nog niet echt hoe ik het moet oppakken, heb vandaag Gijs even aan het touwtje gelongeerd om te kijken hoe goed zijn conditie nou was en dat was helaas teleurstellend :P
Als jullie tips hebben om het goed maar niet te snel op te pakken dan hoor ik het heel graag!

Ik hoop dat er wat mensen zijn die willen volgen ! :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 15:56

Ben van plan om elke week zo'n samenvatting te maken. Moet er dan wel opletten dan ik het niet te lang maak haha :P
Dit is alleen van vandaag, volgende week komen er meer dagen in 1 video :)

Kcinarual

Re: [VOLG] Gijs naar een goede conditie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 19:15

Gijs is leuk! Succes!!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 19:18

Gijs is zo'n schatje!

Ik zou lekker veel wandelen en misschien kun je wat kilometers maken aan de lange lijnen?

Dat werkt bij mijn twee minis altijd heel goed :j

M_maxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 19:18

Ik volg mee! Succes :)

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 19:20

Ja, heerlijk samen wandelen :)
Hij is inderdaad heel leuk!
Veel plezier samen.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 19:25

Originele manier heb je bedacht voor een volgtopig :D
Ik volg mee, vind jullie zo'n leuk stel en misschien doe ik zelf nog wat inspiratie op voor mijn eigen pony :p

Succes! (filmpjes kunnen inderdaad wel wat bondiger, worden ze boeiender van denk ik! Vind wel dat je er al leuke shots tussen hebt zitten, en misschien is deze lengte voor een hele week ook wel prima)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 21:50

Leuk dat er mensen volgen! :D
Filmpje zou indd boeiender kunnen, maar had nu nog niet zo veel om te vertellen en om te laten zien. Dat zou de komende weken meer komen :)

Ik denk dat ik morgen ga longeren met dubbele lijnen. Daar kan ik dan al wat meer over vertellen :)

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:26

Hoe is het de afgelopen tijd gegaan? :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 19:41

Oke een hele tijd niet meer gereageerd maar even terug komen op de laatste vraag.
Niet zo goed eigenlijk, net toen ik dit topic had aangemaakt werd mijn moeder geopereerd en kon ik heel weinig naar Gijs omdat ik mam overal mee moest helpen. Dat duurde zo'n 3 weken. Daarna wou ik lekker met Gijs aan de gang maar merkte dat hij heel erg futloos was en heb besloten om hem tot januari lekker een vakantie te geven. Even lekker een maandje niks en dan vanuit januari weer verder trainen :)

Dus vanaf januari komen er weer updates!