[VOLG] Annie de Clydesdale

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:18

Lucky you! Mijn vacature voor personal photographer staat nog open, krijg er bizar weinig reacties op. Voornamelijk het loon schrikt af, zijnde NUL euro en NUL cent :+

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 11:24

Ik kom sws een keer foto's maken!! Maar dan moet het wel weer beter gaan qua gezondheid want dat is momenteel echt ruk. Dinsdag weer naar de neuroloog.

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:29

Oh echt het leek toch goed te gaan!
Maar foto's zeggen natuurlijk niet alles. Nog steeds de hernia?
Anders kom ik gewoon die kant op hoor *\%/*

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 11:30

Het ging super! Tot 3 weken geleden, nu weer heel erg veel pijn, weer aan de morfine, doof gevoel in voet, krachtverlies.. :=

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 17:40

Ah meen je niet, pfffff.
Je moet wel beter rusten hoor :+

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 11:58

Ik lees ook nog mee! Alleen soms ben ik iets trager met reageren omdat ik ontzettend druk ben.. Ik heb hier zo'n hengstige shetlander staan en die houdt het ook makkelijk een maand vol. Vorige keer was een ik een van me ruinen aan het poetsen en ze spoot hem helemaal onder van achteren het hek. Me ruin zat bijna in me nek die schrok ontzettend _O-.

Fijn dat het goed gaat met Annie & ben benieuwd naar de foto's! En hopen dat jou pijn gaat minderen, dat verdien je wel.

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-17 17:44

EAST schreef:
Ik lees ook nog mee! Alleen soms ben ik iets trager met reageren omdat ik ontzettend druk ben.. Ik heb hier zo'n hengstige shetlander staan en die houdt het ook makkelijk een maand vol. Vorige keer was een ik een van me ruinen aan het poetsen en ze spoot hem helemaal onder van achteren het hek. Me ruin zat bijna in me nek die schrok ontzettend _O-.

Fijn dat het goed gaat met Annie & ben benieuwd naar de foto's! En hopen dat jou pijn gaat minderen, dat verdien je wel.


_O- Gatver. :') Stomme pismerries ook. :')

Vandaag was een heerlijk dagje! <3 Niet teveel gevraagd, gewoon fijn samen gespeeld. :D <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 22:51

AmyII schreef:
Hoi TS, eigenlijk lees ik alleen nog maar mee :'). Soms vind ik het moeilijk om een reactie te formuleren en een andere keer heb ik wel even kort tijd om bij te lezen maar niet om te reageren, vandaar dat ik niet of nauwelijks reageer in dit (en andere) topic(s).


Dit omschrijft precies hoe ik je topic volg. Ook stilletjes en vaak weinig tijd om te reageren.

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 10:15

Echt fijn dat het zo goed gaat met Annie! Misschien vindt ze grondwerk gewoon veeeel leuker dan rijden. Ik vind het zo'n prachtpaard he! <3

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:38

Hoe gaat het met je rug? En met de paardjes?

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:11

Van de aardbol verdwenen!
Hopelijk een teken dat je terug op de been bent en het superdruk hebt? :)

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 08:45

Rug gaat wisselend, heb prima dagen er tussen zitten maar ook hele slechte. Volgende week vrijdag weer door de scan en dan 1 augustus (!!!) pas de uitslag.

Met de paarden gaat het eigenlijk wel prima! Ga niet zo vaak, vorige week hele week niet geweest. Het was gelukkig ook te warm om wat te doen. Vandaag red ik het ook niet meer, hopelijk morgenochtend. :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 15:24

Een maaaaand wachten? Whutt

Hier ook veel te warm geweest bah, mag voor mij wel eens een weekje gaan regenen.

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 15:10

Ja echt belachelijk. Neuroloog gaat op vakantie, logisch natuurlijk maar heb nog een hele discussie gehad met de telefoniste om dan eenmalig naar een andere neuroloog te gaan zodat ik iig weet wat er aan de hand is maar nee 'ze nemen elkaars patiƫnten niet over'.

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 13:41

<3
Afbeelding

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 13:43

Wauwwwwiee <3 <3 <3 Zelf bewerkt?

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:39

Ohhh wauw super super mooie foto!
Jullie konden wel ergens in de Oostenrijkse bergen zitten ofzo

miezelke

Berichten: 1320
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Belgiƫ

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 16:12

Prachtige foto!

LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 19:19

Gave foto! Net zoals eerder genoemd, net Oostenrijk!

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 15:27

Dank jullie wel!! <3 Zelf bewerkt ja maar alleen andere lucht er achter gezet, omgeving zelf is echt zo mooi! <3

Vandaag fijn lange lijnen gedaan. Ze was best rennerig door al die schijtvliegen. Vliegenspray vindt ze eng, doe het dan op een borstel maar ook dat is gesnuif en werkt helaas niet zo goed. Maargoed, even een kwartier bezig geweest en toen ze rustig netjes draafde gestopt. Geen tong over het bit ondanks dat ik haar af en toe echt even terug moest nemen. :')

Nu in haar zomervacht viel me pas iets op.. ze heeft allemaal littekens op haar billen. Vooral links, ziet er echt uit als zweepslagen. Zou wel verklaren waarom ze zo panisch voor de zweep is.. wat denken jullie? Zitten echt littekens onder de vacht. ;(

Afbeelding

Steffiee_

Berichten: 1324
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Noord Brabant

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 16:12

Stille meelezer hoor.. Maar dat ziet er indd uit als zweepslagen... :(:)

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 21:44

Ik heb geen idee wat het kan zijn. Als het zweepslagen zijn vind ik dat heel erg! Dan moeten mensen haar wel loeihard hebben geslagen! Arme peerd.
Kan ze in het verleden geen wormen hebben gehad en zich zelf geschuurd hebben?
James had ook wormen en die schuurde dit soort strepen op zijn kunt. Die strepen zagen er ook ongeveer zo uit. Want hij deed dat aan een metalen voerbak waar een bout uitstak. Dat was schijnbaar lekker tegen de jeuk.
Bij James zat het wel hoger, maar hij was natuurlijk ook een stuk kleiner.

edit. Mooie foto trouwens! Die foto erboven. :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 23:58

Gekke plek om zo hard te slaan denk ik! Ik denk en hoop heel hard dat het iets anders is.

Nadiine__x

Berichten: 2804
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 10:02

Het lijken inderdaad wel echt littekens. Mijn shire is ook roan, en mijn vorige bijrijd shire ook maar echt van die strepen heb ik bij beide niet gezien..

Maar eerlijk gezegd van een zweep? Dan moet ze efht wel gruwelijk hard geslagen wezen en dat krijg je denk. Ik ook niet voor elkaar met een normale zweep.. Maar denk inderdaad dat er wel "iets gebeurt is".

Arm ding, zeer zal het zeker gedaan hebben, want onze dikbillen kunnen echt wel tegen een stootje daar achterop..

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 16:28

Ik heb echt geeeen idee... Het zit ook alleen links en ook aan de binnenkant van haar achterbeen. Nouja, zal altijd een raadsel blijven!

Ik heb ook weer een update haha! :D Afgelopen maandag heb ik met Annie geoefend met de vliegenspray omdat ze dat zo vreselijk eng vond. Ja VOND! *\o/* Na 10 minuten kon ik haar inspuiten terwijl ze netjes stil bleef staan. Vandaag vond ze 1 kant een beetje eng maar de ander deed ze doodbraaf! Helemaal trots. :D :D

Verder ga ik het beleren nu echt oppakken. Vandaag voor het eerst gelongeerd met hoofdstel en zadel. Ze luisterde super en alles op stemcommando, stappen, draven en halthouden. +:)+

Zat nog te twijfelen om het buurmeisje erop te zetten maar ben netjes na 15 minuten gestopt. Een vriendin van mij die zelf ook paarden heeft komt binnenkort helpen.

Afbeelding

Ik wil zelf eerst wat afvallen en daarna ook weer eens op het paard klimmen. Eerst op een erg braaf paard en dan wil ik Annie graag weer op gaan pakken! :)) Heb er vertrouwen in!

Afbeelding