1.

Deze foto vond ik destijds heel mooi

dit was eigenlijk de eerste keer dat ik een soort shoot heb gedaan met een paard en een spiegelreflex. gewoon, leuk, wat foto's maken van een vriendin
2.

Ook mijn hond is miljarden keren op de foto geweest met de camera van mijn moeder
3.

uit deze periode heb ik verder vrij weinig foto's, dus we maken even een sprongetje naar ongeveer een jaar later
Mijn moeder heeft toen een nieuwe camera gekocht, een canon eos 650D volgens mij, daarna kreeg ik haar oude 350D waar foto 1, 2 en 3 mee gemaakt zijn
toch heb ik zo vaak als ik kon de camera van mijn moeder gepakt, omdat die gewoonweg veel beter was. hiermee heb ik deze foto gemaakt in denemarken
4.
heb hier alleen de originele niet meer van dus deze komt van mn telefoon, doei kwaliteit

Op wedstrijd, ook met de camera van mijn moeder
5.

Mei 2016 heb ik een nieuwe body voor mezelf gekocht, de eos 700D, deze heb ik gelijk meegenomen naar vlieland en een shoot met een vriendin gedaan waar zo'n 1500 foto's uit zijn komen rollen
6.

Na vlieland is het allemaal redelijk snel gegaan, overal waar ik heen ging waar paarden waren nam ik mijn camera mee
Ook mijn eerste blackfoto was een feit!
7.

Een spontane actie toen er een mooie zonsondergang was
8.

Horse event (wel jammer dat de ruiter er niet op staat, maar vind het paard er heel krachtig opstaan
)9.

Nog een keer langs geweest bij janneke en rebecca;
10.

Nu ongeveer anderhalve maan geleden heb ik de kans gekregen om een 2.8 70-200 lens te lenen van mijn oom, hier heb ik volop gebruik van gemaakt!
Een van de eerste foto's met die lens van mijn eigen hondje.
11.
Toen ben ik bij een vriendin geweest en hebben we ook weer een heleboel foto's gemaakt, waaronder ééntje waar ik stiekem echt heel trots op ben
12.

13.

Naar een boktmeeting geweest
14.

de laatste shoot met de 2.8 lens
15.

Al met al ben ik heel blij met waar ik nu ben
inmiddels heb ik ook een eigen website: http://nmdfotografie.wixsite.com/nmdfotografie
en een instagramaccount @nmd.photography

en die ene van Diona!