Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marocje schreef:Heel lastig, heb hetzelfde probleem. Twijfel al 11 maanden, zwangerschap ertussen. Inmiddels bevallen en idd amper tijd. Maar het nog een probleem: het is een kinderformaatje. Maar juist niet geschikt voor kinderen.. Probeer dan maar een match te vinden.
Maar ik zeg ook: bij twijfel niet doen. Wel kan je actiever zoeken, misschien dat je zo een huisje tegenkomt waar je wel een goed gevoel bij hebt?
Elisa2 schreef:Even een kritische nooit toevoegen hoor..je hebt haar 8 jaar, je hebt er 4 jaar niks mee gedaan. Wat ga je dan missen aan haar? Ik merk vooral veel angst, en verkopen is loslaten..veel mensen maken de illusie dat zij de enigen zijn die goed voor hun paarden zorgen. Terwijl dat gewoon niet zo is..als het een fijn dier is, ongecompliceerd en gezond.Dan vind het altijd wel een goed tehuis..
Ik wil nog even toevoegen dat het belangrijk is om te kijken wat het beste is voor het paard/pony..denk je niet dat ze gelukkiger zal zijn met een eigen baasje? helemaal voor haar alleen met 100% aandacht? Ik weet dat het niet makkelijk is om de verkoop knoop door te hakken, ik heb er zelf ook veel moeite mee gehad met noodgedwongen verkoop. Maar achteraf alleen maar blij mee, paard heeft het beter dan bij mij.
LadyDaily schreef:Marocje schreef:Heel lastig, heb hetzelfde probleem. Twijfel al 11 maanden, zwangerschap ertussen. Inmiddels bevallen en idd amper tijd. Maar het nog een probleem: het is een kinderformaatje. Maar juist niet geschikt voor kinderen.. Probeer dan maar een match te vinden.
Maar ik zeg ook: bij twijfel niet doen. Wel kan je actiever zoeken, misschien dat je zo een huisje tegenkomt waar je wel een goed gevoel bij hebt?
Toch fijn dat iemand in het zelfde schuitje zit![]()
Het zijn ook de kosten die het met zich meebrengen. En inderdaad misschien zelf een adresje zoeken i.p.v. niet een overhaaste beslissing nemen.
Jij hebt je pony ook te koop staan?
) maar dat gaat over hoor, echt waar. Na een weekje zit het echt wel weer goed.