Hierdoor heeft belle een bijzondere springtechniek ontwikkeld waarbij ze eerst stilstaat en dan pas springt. Daarbij is belle ook gewoon een lekkere lompe tinker wat ook niet heel erg helpt.
Paar weken terug heb ik voor een keer mijn (zelfgemaakte) hindernissen mee genomen en die eens geprobeerd.
Blauw is dacht ik 30 cm maar omdat belle zichzelf heel wat vind tilt ze daar haar been niet voor op (letterlijk.. ze loopt er gewoon doorheen.)
Wit is 60 cm en dat vind ze dan weer wel springwaardig.
Rood is of 90 cm of een meter, met de balk erbij is het dus of 1 meter of 1.10. Ze vind deze stiekem best spannend waardoor ze eerst even wil kijken en dan pas springen of helemaal niet springen.
Hierbij de foto's! Ik ben mij er van bewust dat ik meer mee moet geven, ze weigert helaas vrij vaak of springt onverwacht waardoor ik toch wat houvast wil hebben. Ik vind tips prima maar ik spring amper en het komende halfjaar sowieso niet meer dus voorlopig kan ik er niet zo veel mee.
1. Blije oortjes

2. Op het allerlaatste moment weigeren.

3. Hier baal ik wel een beetje van dat ik haar te strak hou.

4. Ook hier ziet het er weer vrij strak uit al had ik het idee dat het best mee viel.

5. Met dit plaatje ben ik heel blij, al is er helaas wel een vliegende balk.

6. Charmant van voren zo
ze kwam net niet lekker uit

7. Vol goede moed op de sprong af.

8. Om vervolgens net zo hard te weigeren.

9. Belle vind zichzelf nog wel ietsje beter dan 1.10 en dat wou ze even laten zien door vanuit stilstand een gigantisch sprong te nemen..
Met als gevolg dat ik er hierna naast lag.

10. Ik vond belle's explosieve sprong ietsje minder dus nog even deze gesprongen en toen ook gestopt.

11. Trots
Zo lijkt het nog best hoog
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden en natuurlijk heb ik ook nog balkjes gelopen, gestapt en gedraafd en lage sprongetjes gedaan maar dat vind belle allemaal vrij saai dus daar komen ook niet zulke spectaculaire foto's uit.