[VvdD] Pfff, houdt het nog eens op?(met foto's)
Dit weekend ging het stukken beter, ze at en dronk weer bijna als normaal en werd ook weer een stuk actiever. Alle abcessen waren mooi doorgebroken en ze had weer een normale temperatuur. Maar helaas heb ik iets te vroeg gejuigd, want vandaag ging het weer barslecht
Sinds vandaag hebben we haar van de pijnstillers afgehaald omdat het zo veel beter ging, maar Tequila stond er weer een stuk slomer bij en had ook haar eten weer niet op. Getemperatuurd en ze had weer 40 graden koorts. Ook heb ik een nieuwe bult aan haar hoofd ontdekt, zeer waarschijnlijk is dit dus een nieuw abces
Natuurlijk direct de dierenarts gebeld om te overleggen, we hebben afgesproken dat ze morgenochtend weer moet drinken en eten, anders moet ze waarschijnlijk opnieuw aan de pijnstillers. Echt een flinke domper dus
Ik had zo de goede hoop dat het nu beter zou gaan, maar helaas mag het niet zo zijn
Ik heb het nu echt helemaal gehad met die kl*te-droes, ben de situatie echt beu
Het is ook zo frusterend dat je niks voor het beestje kan doen, ze staat daar maar zielig een beetje te staan. Bah, ik vind het echt naar om te zien.Maar goed, we wachten maar weer braaf af, meer kunnen we toch niet doen
%*%*
door het
Wat een ellende zeg