Marloesje (2) en Roos: Een echte manege les!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chasey

Marloesje (2) en Roos: Een echte manege les!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 10:34

Hoi hoi!

Al 12 jaar ben ik vrijwilligster op een manege waar mensen met een beperking kunnen rijden. Iedere woensdag zorg ik er samen met andere vrijwilligers voor dat ruiters met een beperking ook mogen genieten van het paardrijden. Een heel dankbaar werk! En natuurlijk heel gezellig :D

Marloes en David mochten afgelopen woensdag mee naar de manege. David vermaakte zich prima in de kantine op de laptop. Hij speelde een paardenspel, wat natuurlijk heel toepasselijk is op de manege :')
Afbeelding

Marloes wou wel heel graag ook een lesje meerijden! Dus ik zocht een geschikt paard voor haar uit. Welsh Cob: Roos! Een super lieve, rustig merrie van 17 jaar.
En Marloes was helemaal blij! Ze mocht eerst kennis maken met Roos in de stal. En na het poetsen mocht ze erop!
Het eerste rondje was enorm wennen, want Roos was wel 'iets' groter dan Bliksem! :+ Dus wat was dat hooog! Maar al snel wende het en vond ze het super leuk!

Ik ben heel trots op Marloes! *\o/* Ze is zelfs nog in draf geweest! +:)+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En grote broer David was ook mee. En we konden zo'n sterke man wel goed gebruiken! :Y)
Afbeelding

Lynder

Re: Marloesje (2) en Roos: Een echte manege les!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 10:39

Wat leuk!

Anoniem

Re: Marloesje (2) en Roos: Een echte manege les!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 10:46

Leuk! Wat zijn ze toch heerlijk vertrouwd met alles. Lekker babbelkousje die kleine meid ook <3

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 10:47

Daar word je toch vrolijk van! Zo leuk als ze de plaatjes doorkrijgt :+: En volgens mij zit ze heerlijk op Roos.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 10:48

Ik zag Marloes staan in de titel dus ik moest weer even kijken *\o/*

Super leuk! Die is wel ietsje groter dan Bliksem inderdaad! :')