Van de week is Daphne (@dallanatura_ op instagram) langsgeweest om foto's te maken van mij en de paarden
Laten we beginnen met een paspoortje:
Ginny
20 jaar jong
appaloosa
Mijn (verzorg)paard sinds meer dan 2 jaar
Casper
10 jaar
bwp
alweer 1 jaar van mij en mijn moeder
Eerst heb ik Ginny op neckring gereden in de bak. Het was nog maar de 3e keer dat we dit deden, maar ze deed het weer eens super!
En dan te bedenken dat ik een jaar terug alleen maar protest kreeg en uiteindelijk zelfs niet meer kon stappen in de bak... Wauw, wat hebben wij onze grenzen verlegt en wat zijn we samen gegroeid! Er bestaan gewoon geen woorden voor hoe sterk onze band is en hoeveel ik van haar houd!
Ik ben super trots op haar!
Daarna zijn we met Casper even naar buiten gegaan.Ook met Casper ben ik ontzettend vooruit gegaan de laatste tijd!
Ik had mijn camera verkeerd ingesteld waardoor de kwaliteit van de foto's niet geweldig zijn, maar dat maakt ze niet minder leuk!
Tijd voor foto's!
1. Omdat ik van haar houd
(en omdat ik al heel lang zo'n foto wil maar het altijd vergat te vragen bij fotoshoots...
)
2. Zie haar lief kijken

3. Trots zijn

4.

5. Knap paard!

6.

7.

8. Verliefd

9. VEEL liefde voor dit geweldige paard

10. Gezellig meewandelen

11. Lief hoofd

12. Één van de dingen waaraan je Ginny goed kan herkennen, het prachtige hartje op haar kont!

13. Toen was Casper aan de beurt! De kleuren van deze foto zijn echt vreselijk, omdat hij heel donker was doordat ik de verkeerde instellingen had gebruikt. Ik heb hem dus heel erg moeten bewerken om iets te kunnen zien
Maar ik vind hem nog steeds super leuk! 
14. Hij was weer eens heel erg enthousiast!

15. Vandaag had mijn moeder rechtricht les van Carola Beekman. Ik was mee om foto's te maken en natuurlijk zelf ook weer wat te leren! Aan het eind van de les leek het ons leuk om een foto te maken met Cas en zijn spiegelbeeld. Dat is natuurlijk erg interessant!

Dat was het alweer
Zou je het nou leuk vinden om meer van ons te zien? Kijk dan zeker even op ons instagram account: @casper_ginny_and_me
Kijk ook zeker even op Daphnes account!
Ik hoop dat jullie de foto's net zo leuk vinden als ik!
Doeg!
Leuke paardjes heb je ook, en rijden met de neckring gaat goed
). Natuurlijk gaat het niet altijd goed en ik moet zo nu en dan mijn been even bijleggen e soms de neckring. Ik heb het aangeleerd door mijn becken en heupen boven elkaar te houden en op die manier ze naar de kant waar je heen wilt zeg maar toe te draaien. Het is dan eigenlijk wel natuurlijk dat je paard daar op reageert. Doet hij/zij dat niet kun je je been bijleggen en reageert hij/zij dan nog steeds niet dan gebruik je je teugel. Ik moet wel zeggen dat ik dit zelf een stuk makkelijker vind zonder zadel dan met